Dat mag ik vandaag voor 1x vind ikquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:27 schreef Myraela het volgende:
Klacht: Er is een Subklacht en een Anti-klacht.
[TK] Ingereden KudFokkerquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:30 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er een te koop topic op Fok! geopend wordt
Achterstevoren op je fiets fietsen, zittend met je reet op het stuur ftw!quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:26 schreef KudFokker het volgende:
Subklacht: op je bagage drager fietsen is voor wiggers en doet pijn aan je reet
Dat is wel voor die ekte ekte bazen denk ik zoquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:36 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Achterstevoren op je fiets fietsen, zittend met je reet op het stuur ftw!
Jezus wat staat je stuur hoog, je moet bijna staand fietsen zoquote:
Niet als het zadel ook gewoon hoog zat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:43 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jezus wat staat je stuur hoog, je moet bijna staand fietsen zo
Aan de zadelbuis te zien niet echt...quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet als het zadel ook gewoon hoog zat.![]()
Heb je hele korte beentjes en een gigantisch bovenlijf? Je zadelpen staat op dezelfde hoogte als bij een kind van 10quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:45 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben iets van 1.90
Is het asociaal als ik nu zelf vanavond naar het station ga om een zadel van een andere fiets te halen ?
gangsta4lifequote:Op zondag 16 augustus 2009 12:43 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jezus wat staat je stuur hoog, je moet bijna staand fietsen zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |