Ja, ze speelden vanochtend al samenquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ohwja!!
Remlof! Het komt wel goed met Pixel, het duurt alleen een tijdje.
Balou ging gister uit zichzelf zomaar bij Bumba liggen! Maar dat kwam door Noek natuurlijk!![]()
Maar komt goed, echt!
Nee ze was er niet, maar moest er eigenlijk wel bij zijn als Haagse-kliek.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marrije was er ook bij? Leuk!
Wie van hier gaan er eigenlijk naar deo 10 jaars-meet?
(Ik moet natuurlijk gewoon in dat topic van Remlof gaan kijken)
Thx! Wel al gezien, maar ik ga 'm nog een keer kijken en/ of opnemen. Wat een film!quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hier niet, ondanks Cc's garanties.![]()
Voor de enkeling die hem nog niet gezien heeft: vanavond op RTL4 The Shawshank Redemption.
Ich bin nicht dabei.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ze was er niet, maar moest er eigenlijk wel bij zijn als Haagse-kliek.![]()
Ik ga denk ik wel naar de 10 jaar meet, kom je ook Deis?
Nooit gehoord van die film. Ff gekeken op wiki,quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Thx! Wel al gezien, maar ik ga 'm nog een keer kijken en/ of opnemen. Wat een film!
.quote:Diverse critici beschouwen deze film als een van de beste aller tijden. In de "Top 250" van de Internet Movie Database staat deze film op de eerste plaats.
Ik vind het in ieder geval een prachtige film.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nooit gehoord van die film. Ff gekeken op wiki,
[..]
.
als je maar lang genoeg honger hebt vreet je allesquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
en ik vind het niet lekker. Wilde ik ook nog ff zeggen.
Ja, maar daarna de neuzen weer. 1-2 bij rust.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
En de zon breekt door boven Eindhoven. PSV zeker gescoord?
Jep, 1 keer. Ajax 2quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
En de zon breekt door boven Eindhoven. PSV zeker gescoord?
Middag Fluitert. Die zon hebben wij inmiddels gekregen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Zonnig met bewolking, net een paar minuten bewolkt zonder zon.
.
[..]
Peter6000![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |