Het is toch een normale discussie?quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:43 schreef Palmboom313 het volgende:
Over Feyenoord praten in een ajax - psv topic
Doe eens liefquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:44 schreef venomsnake het volgende:
Hup PSV, doe eens gelijkmaken.
Dit is het niveau van ajax supportersquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:44 schreef denthemen het volgende:
Ooijer Ooijer, je moeder is een......
Een penalty tegen psv? Kan me niet heugen...quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Was gewoon een penalty ...
Dat wel maar praat gewoon over deze wedstrijd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is toch een normale discussie?
Suarez maakt graag mooi afquote:
Nee, fluiten tijdens een minuut stilte voor een clubheld, dat is hoog niveauquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit is het niveau van ajax supporters
Eigenlijk moet je ook Andreas bedanken, verkeerde balaanname waarvoor mijn neefje direct gewisseld had kunnen worden.quote:
gelukkig hebben jullie de scheids meequote:Op zondag 16 augustus 2009 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Argh, dit gaat voor mij en de andere PSV'ers slecht aflopen ben ik bang.
Laten we het gezellig houdenquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:46 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nee, fluiten tijdens een minuut stilte voor een clubheld, dat is hoog niveau.
De ajax supporters begonnen zelf met kkboeren te roepenquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:46 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog absoluut niet gerust opquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:46 schreef Cheiron het volgende:
Die openingen die PSV nu al een paar keer krijgt zinnen mij niks
Utrecht?quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:46 schreef Rumille het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weheh PSV is het Feyenoord van vorig seizoen.
welkom op fok, daarom mijdt ik tegenwoordig ook die ajax en feyenoord topics, dat eeuwige gezanik altijdquote:
Ja dat vraag ik me ook constant afquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:47 schreef Seam het volgende:
Speelt Wielaert trouwens ook nog ?
Weet ik. Hou mezelf graag voor de gekquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:48 schreef ASroma het volgende:
[..]
welkom op fok, daarom mijdt ik tegenwoordig ook die ajax en feyenoord topics, dat eeuwige gezannik altijd
Ja dusquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:47 schreef Seam het volgende:
Speelt Wielaert trouwens ook nog ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |