18 jarigen die niet meer naar hun moeder luisteren omdat ze 'volwassen' zijn.quote:
Dan nog, 18 jaar en dan alsnog verplichten om melk te drinken. Komaan, TS is geen klein kind.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:53 schreef Rosbief het volgende:
[..]
18 jarigen die niet meer naar hun moeder luisteren omdat ze 'volwassen' zijn.
Inderdaad, TS krijgt zometeen een bos bloemen van de vrouw van Dannyquote:
Bah. Als ik er al aan denk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:54 schreef Heider00sje het volgende:
Melk is zo lekker. Ben blij dat ik de 2,5 liter pakken heb ontdekt. Wat een genot.
Vooral als je gaar bent van de alcohol, en dan de volgende dag melk lurken.
Heerlijk hoor
Dat is achterhaald. Alle aanwijzingen wijzen juist op verhoogte kans op osteoporose (botontkalking) bij mensen die veel zuivel consumeren.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:51 schreef appelsjap het volgende:
en dat voor een beetje sterkere botten.
Staat er ergens schoolmelk?quote:
wat ook zo isquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:53 schreef Rosbief het volgende:
[..]
18 jarigen die niet meer naar hun moeder luisteren omdat ze 'volwassen' zijn.
Ik vind het zelf niet eens zoooo goor. Maar die nasmaak, zo vies en plakkerig. Als je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:58 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het nooit moeten drinken..
Dus sinds een jaartje ofzo vind ik het wel lekker.
Je moet als peuter niet zo eigenwijs zijn, en je moeder had gewoon harder op moeten treden en je een mep moeten verkopen!quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:01 schreef Afrodisiac het volgende:
Ik drink geen melk, ook nooit gedaan volgens mij![]()
Als me moeder het vroeger voor me neer zette stootte ik et om.
Je moet als peuter gewoon duidelijk zijn.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:02 schreef Penisbaard het volgende:
TS is 18 en drinkt nogsteeds van de borst
+1quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:02 schreef Penisbaard het volgende:
Whehehequote:Op zondag 16 augustus 2009 12:02 schreef Penisbaard het volgende:
2,4quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:54 schreef Heider00sje het volgende:
Melk is zo lekker. Ben blij dat ik de 2,5 liter pakken heb ontdekt. Wat een genot.
Vooral als je gaar bent van de alcohol, en dan de volgende dag melk lurken.
Heerlijk hoor
Ik ben ook 18 en drink ook van de borst. Weliswaar de borst van de zus van TS, maar alsnog.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:02 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:51 schreef appelsjap het volgende:
Ik herinner me dat ik altijd al melk heb gedronken, sinds ik echt een peuter was MOEST ik elke dag een glas melk drinken bij mijn ontbijt. MOEST ja, want ik vond het totaal niet lekker. Nu nog steeds MOET ik melk drinken en ben nu toch wel 18 jaar. En NOG steeds vind ik het echt goor.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:51 schreef appelsjap het volgende:
kalferen moeten toch ook wat te drinken hebben
Jjajjaja!! 1quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ts = Mama's eigen kleine melkmuil
quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:26 schreef 2dope het volgende:
Dit spul is wel epic trouwensch:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:52 schreef ufopiloot het volgende:
Ik drink minimaal 1 liter per dag.. maar damn hoe triest ben je als je verplicht melk drinkt, en hoe triest zijn je ouders dat zij je dat verplichten![]()
Ik heb dat spul 2 weken geleden ook ontdekt jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:26 schreef 2dope het volgende:
Dit spul is wel epic trouwensch:
[ afbeelding ]
Als je het eerst kookt, kun je het net zo goed gewoon in de winkel kopenquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:55 schreef GizartFRL het volgende:
Met Melk meer mans.
Melk de witte motor.
Kalfjes kunnen niet tegen dezelfde melk die wij drinken, daar worden ze ziek van.
De melk kwaliteit en smaak gaat de laatste tijd wel achteruit, zeker met de "nu nog langer houdbaar" acties.
Flikker toch op, ik wil verse melk die na 3 dagen weg kan.
Verse melk is heerlijk. ( bij de boer vandaan, even koken, af laten koelen en dan drinken).
* GizartFRL is een zoon van een melkboer.
Dat dus!!quote:
Klopt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:56 schreef TechXP het volgende:
[..]
Dat is achterhaald. Alle aanwijzingen wijzen juist op verhoogte kans op osteoporose (botontkalking) bij mensen die veel zuivel consumeren.
Die Mango is wel erg lekker overigensquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:20 schreef Seam het volgende:
Milk & Fruit Mango
Milk & Fruit Appel/kersen
Hehe ik MOEST dat ook, want ik vind het echt vies.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:51 schreef appelsjap het volgende:
Ik moet al vanaf mijn geboorte melk drinken, letterlijk
Ik herinner me dat ik altijd al melk heb gedronken, sinds ik echt een peuter was MOEST ik elke dag een glas melk drinken bij mijn ontbijt. MOEST ja, want ik vond het totaal niet lekker. Nu nog steeds MOET ik melk drinken en ben nu toch wel 18 jaar. En NOG steeds vind ik het echt goor.
Ik snap ook niet waarom mensen het drinken?
Je bent toch geen kalf om andermans melk te drinken, die kalferen moeten toch ook wat te drinken hebben. Je gaat toch niet zomaar alles jatten.
Verder is het totaal niet lekker, en heeft een gore nasmaak. en dat voor een beetje sterkere botten. Nou liever niet.
KLACHT: MENSEN DIE MELK DRINKEN
-
quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vermijd eiwitten en suikers, zoals je in vrijwel ieder osteoporose artikel treft. Wat zit er in melk? ...
Wat is daar grappig aan?quote:
nee, maar wij mannen geven liever melk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:52 schreef RickoKun het volgende:
vreemd genoeg vind ik melk zo straight uit het pak niet lekker, maar als ik het door mijn GANGSTAH cruesli enzo heen flikker, vind ik het het lekkerste wat er is (en al helemaal als ik brak ben)
Blabla, we spreken elkaar wel als je 60 bent, oohnee, dat red jij nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt.
Meer dan 1 glas melk per dag breekt de botten af.
Let ook op "sluipzuivel" in je chocolademelk, fristi, vla, kaas, etc.
Niet voor niets dat we onder ouderen zoveel osteoporose hebben.
Al die ouderen die groot gebracht zijn met "melk is goed voor elk", "met melk meer mans", "melk de witte motor" en zich helemaal de tering hebben gezopen aan melk. En hielp het? Nee...
En nee, het komt niet omdat we meer ouderen hebben.
Het gaat om het aantal gevallen per oudere; is 1 op 1 te vergelijken met andere landen.
Eet gevariëerd en gezond en consumeer weinig zuivel.
Wil je je botten versterken? Drink water, eet verse groenten en fruit. Daar zit alles in voor je botten.
Zorg ook voor vitamine D, om de calcium op te kunnen nemen. Dus pak eens een uurtje zonlicht mee...
Vermijd teveel eiwitten en suikers, zoals je in vrijwel ieder osteoporose artikel treft. Wat zit er in melk? ...
In welke groenten vind je de meeste calcium?
http://www.kruidenvrouwtje.nl/mineralen/calcium.htm
Waar haalt een koe zijn calcium uit? ...
Melk, de witte sloper.
Als ik jou mag geloven zou iemand met een koemelk-allergie ook geen 60 kunnen worden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Blabla, we spreken elkaar wel als je 60 bent, oohnee, dat red jij niet
quote:Neem voldoende beweging.
Onderzoeken hebben aangetoond dat beweging het geheim voor sterke botten is, zelfs belangrijker dan welke andere factor dan ook. Een onderzoek, gepubliceerd in het British Medical Journal, waarin 1.400 mannen en vrouwen 15 jaar lang zijn gevolgd concludeert dat lichaamsbeweging de beste remedie is tegen heupbreuken. Zij stelden dat "een verminderde inname van calcium geen risico factor is voor het krijgen van Osteoporose".
Onderzoekers van de Penn State University hebben ontdekt dat de botdichtheid significant beïnvloedt wordt door de lichaamsbeweging die meisjes hebben in hun tienerjaren, als 40-50% van hun bottenstelsel zich ontwikkelt.
In lijn met eerdere onderzoeken stelt het Penn State onderzoek, welke werd gepubliceerd in Pediatrics (2000), het vakblad van the American Academy of Pediatrics, dat de inname van calcium, variërend van 500-1500 mg per dag, geen blijvend effect had op de toestand van de botten.
Na bestudering van 34 onderzoeken gepubliceerd in 16 verschillende landen, ontdekten onderzoekers op Yale University dat de landen met het hoogste voorkomen van osteoporose waaronder de Verenigde Staten, Zweden en Finland, ook die landen zijn waar de mensen het meeste vlees, melk en ander dierlijk voedsel consumeren.
Dit onderzoek laat ook zien dat Afro-Amerikanen die gemiddeld 1.000 mg calcium per dag nemen, negen keer vaker heupbreuken hebben dan de zwarte Zuid-Afrikanen die dagelijks slechts 196 mg calcium nemen. Aldus McDougall, een van de auteurs, "Van land tot land vergeleken blijkt dat de mensen die het meeste calcium innemen de zwakste botten hebben en het vaakste osteoporose ¦ daar waar calcium en proteïnen in relatief grote hoeveelheden gegeten worden ontstaat een tekort aan botcalcium als gevolg van een overschot aan dierlijke proteïne". De conclusie van dit onderzoek was dat het eten van grote hoeveelheden dierlijke eiwitten zoals vlees, eieren en melkproducten het risico op osteoporose significant verhoogt. Dat gebeurt omdat dit voedsel grote hoeveelheden zuur aanmaakt die calcium aan de botten onttrekt.
(Ontleend aan de briljant onderbouwde gast column van Bruce Friedrich, directeur communicatie van People for the Ethical Treatment of Animals (PETA). Meer informatie is te vinden op www.peta.org en www.milksucks.com)
In gebieden waar het drinkwater hard is komt dat meestal door opgelost calcium en magnesiumzouten in het water. In die gebieden is het al voldoende om water te drinken om te voldoen aan de dagelijkse behoefte calcium. Het drinkwater in Delhi bevat 300-400 mg calcium per liter. De dagelijks benodigde hoeveelheid calcium is maximaal 50-60 mg. Het grondwater in Delhi bevat zelfs 1200-1500 mg per liter. Veel Europese steden waaronder Parijs zijn gebouwd op leisteen en het water, de grond en voedsel bevatten aldus veel calcium. Osteoporose wordt hoogst zelden veroorzaakt door een gebrek aan calcium aangezien dit overvloedig aanwezig is in onze voeding.
Dagelijks calcium behoefte
Het lichaam heeft niet meer calcium nodig dan het verliest via de urine en via de afgestorven huidcellen. Dat is normaal gesproken 10-15 mg per dag en kan in geval van ziekte toenemen tot maximaal 50-60 mg per dag. Osteoporose wordt meestal veroorzaakt door een tekort aan lichaamsbeweging of door het gebruik van corticosteroïden bij behandeling van chronische huidziekten, astma, artritis, etc.Het is zelden een gevolg van een tekort van calcium in het eten. Vaak ontstaat het doordat de calcium slecht opgenomen wordt als gevolg van een melk of andere allergie die de darmen aantasten en de opname van calcium beïnvloeden.
TS heeft thuis ook altijd het laatste woord, "ja moeder, is goed moeder"quote:
En je word er gewoon een sterke bikkel van, handig dus bij de krachtsportquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Mensen die denken dat melk gezond isAlsof daar enige logica in zou kunnen zitten. Op volwassen leeftijd voeding drinken die alleen is voorbestemd voor een kalf.
Geef dan simpelweg toe dat je het gewoon lekker vindt. Hetzij puur, of, zoals ondergetekende, in de koffie
Nee, je wordt er dik van. Tenzij je ook echt veel aan krachtsport doet, maar de meeste melkdrinkers doen dat niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:07 schreef McGilles het volgende:
[..]
En je word er gewoon een sterke bikkel van, handig dus bij de krachtsport
Nee, zoals ik zei, i.c.m. krachtsport word je er een bikkel vanquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee, je wordt er dik van. Tenzij je ook echt veel aan krachtsport doet, maar de meeste melkdrinkers doen dat niet.
Doe er een beetje xtc doorheen, 't is echt een toverdrankjequote:Op zondag 16 augustus 2009 20:15 schreef IntercityAPT het volgende:
Doe er een beetje Ovamaltine doorheen, 't is echt een toverdrankje
Krachtsport is ook niet natuurlijk, ook in die zin gaat het goed samen met het drinken van melkquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nee, zoals ik zei, i.c.m. krachtsport word je er een bikkel van
Maar ja, dat is niks nieuws. Alles met mate he...quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan?
Het advies staat zelfs op de osteoporose Wiki.
Naja, het moet natuurlijk "vermijd teveel eiwitten en suikers" zijn... Zonder kom je ook niet ver in het leven
en wie doen er volgens jou dan wel veel aan krachtsport?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee, je wordt er dik van. Tenzij je ook echt veel aan krachtsport doet, maar de meeste melkdrinkers doen dat niet.
Bodybuilders?quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:29 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
en wie doen er volgens jou dan wel veel aan krachtsport?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En juist bodybuilders hebben een zeer ongezonde lifestyle.
Dus daar past melk goed in.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Krachtsport is ook niet natuurlijk, ook in die zin gaat het goed samen met het drinken van melk
Bodybuilders een ongezonde lifestyle? Bodybuilders moeten een op en top dieet hebben om te kunnen presteren, dit houdt in dat ze een perfecte verhouding van koolhydraten, eiwitten, vetten, mineralen en vitaminen binnenkrijgen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En juist bodybuilders hebben een zeer ongezonde lifestyle.
Dus daar past melk goed in.
Voor een normaal mens is het dieet van een bodybuilder helemaal niet op en top. Omdat bodybuilders een onnodig grote spiermassa kweken, hebben ze ook een abnormale hoeveelheid voedsel nodig, in verhoudingen die voor een normaal mens zeker niet gezond zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:26 schreef Diabox het volgende:
[..]
Bodybuilders een ongezonde lifestyle? Bodybuilders moeten een op en top dieet hebben om te kunnen presteren, dit houdt in dat ze een perfecte verhouding van koolhydraten, eiwitten, vetten, mineralen en vitaminen binnenkrijgen.
Het is een wonder dat ik nog nooit wat heb gebroken, drink 2 liter per dag.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt.
Meer dan 1 glas melk per dag breekt de botten af.
Zal ik doen, en je vergeet kwark. Krijg ik ook tamelijk veel van binnen iedere dag.quote:Let ook op "sluipzuivel" in je chocolademelk, fristi, vla, kaas, etc.
Dat is wel een heulll snelle conclusie. Zou het niet zo kunnen zijn dat ouderen nou eenmaal een hogere kans op osteoporose hebben en dat nu een stuk meer mensen ouder worden dan vroegah voor de witte motor?quote:Niet voor niets dat we onder ouderen zoveel osteoporose hebben.
Al die ouderen die groot gebracht zijn met "melk is goed voor elk", "met melk meer mans", "melk de witte motor" en zich helemaal de tering hebben gezopen aan melk. En hielp het? Nee...
Want? Nou hup kom eens met een paar vergelijkingen.quote:En nee, het komt niet omdat we meer ouderen hebben.
Het gaat om het aantal gevallen per oudere; is 1 op 1 te vergelijken met andere landen.
quote:Eet gevariëerd en gezond
quote:en consumeer weinig zuivel.
Want we drinken alleen melk voor de sterkere botten en vooral niet voor de eiwitten en koolhydraten.quote:Wil je je botten versterken? Drink water, eet verse groenten en fruit. Daar zit alles in voor je botten.
Zorg ook voor vitamine D, om de calcium op te kunnen nemen.
Kwartier is genoeg hoor.quote:Dus pak eens een uurtje zonlicht mee...
En wat zit er in groente en fruit? Oh ja. Beetje een makkelijke conclusie.quote:Vermijd teveel eiwitten en suikers, zoals je in vrijwel ieder osteoporose artikel treft. Wat zit er in melk? ...
Doet dat er toe?quote:In welke groenten vind je de meeste calcium?
http://www.kruidenvrouwtje.nl/mineralen/calcium.htm
Waar haalt een koe zijn calcium uit? ...
Nou dan zal jij toch zo'n super sterke gozer wezen in verhouding met mij aangezien ik 2 liter drink per dag.quote:Melk, de witte sloper.
Nee en voor een normaal iemand is een dieet om af te vallen niet gezond en omgekeerd. Verder is het dieet van een man ook weer niet goed voor een vrouw en omgekeerd en is het dieet van 'n jongetje van 12 niet goed voor een vrouw van in de 80. What's your point dat het dieet van een bodybuilder niet goed is voor een "normaal" mens? Voor die bodybuilders is hun dieet gigantisch goed en krijgt hun lichaam alle bouwstoffen binnen die het nodig heeft.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Voor een normaal mens is het dieet van een bodybuilder helemaal niet op en top. Omdat bodybuilders een onnodig grote spiermassa kweken, hebben ze ook een abnormale hoeveelheid voedsel nodig, in verhoudingen die voor een normaal mens zeker niet gezond zijn.
Ik hoop voor je dat je nog niet op de leeftijd zit van de risiocogroep.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:58 schreef Diabox het volgende:
[..]
Het is een wonder dat ik nog nooit wat heb gebroken, drink 2 liter per dag.
[..]
Kwark is wat minder schadelijk, ik lepel af en toe ook nog wel eens een vruchtenkwarkje weg.quote:Zal ik doen, en je vergeet kwark. Krijg ik ook tamelijk veel van binnen iedere dag.
[..]
Dat is vrij snel aan te tonen door naar de USA te kijken.quote:Dat is wel een heulll snelle conclusie. Zou het niet zo kunnen zijn dat ouderen nou eenmaal een hogere kans op osteoporose hebben en dat nu een stuk meer mensen ouder worden dan vroegah voor de witte motor?
[..]
Ik vrees het ookquote:[..]
Nou dan zal jij toch zo'n super sterke gozer wezen in verhouding met mij aangezien ik 2 liter drink per dag.Ik ben echt helemaal gesloopt joh door die melk, damn komt nooit meer goed met mij.
Met mijn abnormaal hoge inname zou het toch al versneld genoeg moeten zijn?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je nog niet op de leeftijd zit van de risiocogroep.
Zoiets gaat natuurlijk van de ene dag op de andere.
Wil je het versnellen dan zou je naar het ISS moeten gaan voor een half jaartje.
In kwark zitten veel meer eiwitten als in melk hoor. En dat zijn volgens jou de dooddoener.quote:Kwark is wat minder schadelijk, ik lepel af en toe ook nog wel eens een vruchtenkwarkje weg.
Alles met mate
Misschien genetisch bepaald? En voorzover ik weet drinken negerts ook gewoon melk.quote:Dat is vrij snel aan te tonen door naar de USA te kijken.
Onder de blanke bevolking is de melkconsumptie vele malen hoger dan onder de gekleurde bevolking.
Leeftijden die behaald worden ontlopen elkaar niet zoveel maar osteoporose komt maar liefst 5x meer voor onder de blanke, zuivelconsumerende bevolking.
Oh my god.quote:Ik vrees het ook
De lifestyle die bij bodybuilden hoort is niet gezond, dat is niets nieuws.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:58 schreef Diabox het volgende:
Nee en voor een normaal iemand is een dieet om af te vallen niet gezond en omgekeerd. Verder is het dieet van een man ook weer niet goed voor een vrouw en omgekeerd en is het dieet van 'n jongetje van 12 niet goed voor een vrouw van in de 80. What's your point dat het dieet van een bodybuilder niet goed is voor een "normaal" mens? Voor die bodybuilders is hun dieet gigantisch goed en krijgt hun lichaam alle bouwstoffen binnen die het nodig heeft.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:10 schreef Diabox het volgende:
Wat zie je dan zoal op hogere leeftijd? En hoezo is dat niets nieuws, voor mij is dat namelijk wel iets nieuws.
En hoezo opgefokt lichaam? Zijn er genoeg die stoppen bij een bepaald aantal kilo spiermassa en die het vanaf daar bijhouden, ziet er gewoon goed uit...
En waaruit is af te leiden dat het nu slecht met zijn gezondheid gaat? Ik mis de connectie.quote:
Iemand plaatste de opmerking dat veel melk goed voor je is in combinatie met krachtsport. Dat kan best zijn, maar dan is het alleen goed om dat ene doel te bereiken, namelijk het kweken van zeer veel spiermassa. Dat op zich lijkt me niet gezond, zoveel dikkere spieren hebben dan je ooit nodig zou kunnen hebben kan niet goed of natuurlijk zijn. Maar spieren bestaan uit eiwit, en eiwit haal je uit melk, dus is het drinken van melk goed voor een bodybuilder.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:58 schreef Diabox het volgende:
[..]
Nee en voor een normaal iemand is een dieet om af te vallen niet gezond en omgekeerd. Verder is het dieet van een man ook weer niet goed voor een vrouw en omgekeerd en is het dieet van 'n jongetje van 12 niet goed voor een vrouw van in de 80. What's your point dat het dieet van een bodybuilder niet goed is voor een "normaal" mens? Voor die bodybuilders is hun dieet gigantisch goed en krijgt hun lichaam alle bouwstoffen binnen die het nodig heeft.
Die spieren heb je dus wel nodig voor je training. En waarom zou wat extra spieren hebben niet gezond kunnen zijnquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Iemand plaatste de opmerking dat veel melk goed voor je is in combinatie met krachtsport. Dat kan best zijn, maar dan is het alleen goed om dat ene doel te bereiken, namelijk het kweken van zeer veel spiermassa. Dat op zich lijkt me niet gezond, zoveel dikkere spieren hebben dan je ooit nodig zou kunnen hebben kan niet goed of natuurlijk zijn. Maar spieren bestaan uit eiwit, en eiwit haal je uit melk, dus is het drinken van melk goed voor een bodybuilder.
Ik bedoelde dat je die spiermassa van nature niet nodig hebt, in de praktijk van het dagelijks leven.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:10 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Die spieren heb je dus wel nodig voor je training. En waarom zou wat extra spieren hebben niet gezond kunnen zijn
Je hebt gelijk, ik maakte daar een foutquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:03 schreef Diabox het volgende:
Al een stuk duidelijker fluitbekzeenaald, ik snap wat je bedoelt.![]()
Verder wordt eiwit zo goed als niet opgeslagen als vet in het lichaam, alleen als je boven je kcal behoefte zit en dan nog is het voor je lichaam een onlogische stap om eiwit om te zetten in lichaamsvet, andere stoffen zoals normale vetten komen hier veel sneller voor in aanmerking.
Maar eiwitten zijn wel belangrijk voor huid en haar, dingen waar ik als vrouw natuurlijk wel waarde aan hechtquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:44 schreef Diabox het volgende:
Klopt, maar wanneer er genoeg vocht binnenkomt en je genoeg vitamine D binnenkrijgt zijn die nadelen over de nieren en botten ook weg.
Ik zie trouwens dat je een vrouw bent, dan zijn eiwitten niet zo interessant voor jou.Je hoeft tenslotte geen spieren op te bouwen of bij te houden.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:21 schreef Basekid_NZ het volgende:
Als je thuiswoont moet je gewoon doen wat je moeder zegt. Daar hoort melkdrinken bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |