coming out of the water closetquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:51 schreef Rosbief het volgende:
Bah, kan dit officieel beschouwd worden als uit de kast komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:47 schreef BrandX het volgende:
echt he
Ik weet niet of ik je gestoord moet vinden, medelijden met je moet hebben, je stront (!) vervelend moet vinden of gewoon een baggeraar.
Ik denk all of the above maar tegelijkertijd, waarbij mededlijden overheerst
echt he
Ik weet niet of ik je gestoord moet vinden, medelijden met je moet hebben, je stront (!) vervelend moet vinden of gewoon een baggeraar.
echt he
echt he
echt he
echt he
echt he
echt he
En geil dat ie is van de aandachtquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:54 schreef Quyxz_ het volgende:
haha TS heeft zomaar een poepkleur gekregen
Beter geil van de aandacht worden dan van de poep, anders zou er wel een 2girls1cup linkje hebben gestaan!quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En geil dat ie is van de aandacht
dat had jij toch ook met die tag?quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En geil dat ie is van de aandacht
oh, wacht, hij moet mij weer hebbenquote:
nee hoor, jij bent niet speciaal genoeg meerquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
oh, wacht, hij moet mij weer hebben
oh ja, ik was vergeten dat ik niet welkom was in je ONZ forumquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:59 schreef murp het volgende:
[..]
nee hoor, jij bent niet speciaal genoeg meer_
hebben we het hier nog steeds over poep?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
oh ja, ik was vergeten dat ik niet welkom was in je ONZ forum
echt he
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:52 schreef appelsjap het volgende:
murp, geef me ff zo;n poep kleur wil je. thanks.
Wat doe je!quote:
Ohja sorryquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wat doe je!Zo vader Zo zoon toch??!!
Idd heb nog zelfs /!\ gedaan voor een slotjequote:
quote:
okquote:
BEKKIE JIJquote:
Jawel! Scheld me dan uit hequote:Op maandag 17 augustus 2009 00:13 schreef Falco het volgende:
Paultjuuhhh, je gaat jezelf toch niet zo voor lul zetten, oniedan?
echt he
Ik weet niet of ik je gestoord moet vinden, een grafbaggerkankeridioot moet vinden, medelijden met je moet hebben, je stront (!) vervelend moet vinden of gewoon een baggeraar.
dit is veelste leuk om te zien.quote:
echt he
is die stift al ingedroogd inmiddels?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Paul is zoeeen iemand die al zijn topics uitprint en ze dan boven zijn bed hangt. Alle leuke posts markeert hij met een markeerstift.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:06 schreef Paul het volgende:
-ban-
[ Bericht 96% gewijzigd door murp op 17-08-2009 23:06 ]
Ja nog een poepertje erbijquote:
De laatste.quote:
Wat een poepies zijn wij hequote:
Wat stond hier?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:06 schreef Paul het volgende:
-ban-
[ Bericht 96% gewijzigd door murp op 17-08-2009 23:06 ]
Sorry, vraag je eigen tag maar aan. Poep is alleen voor Paul en ik.quote:
Ah, ik ruik jaloezie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:48 schreef Het_hupt het volgende:
Als het jullie blij maakt, zo'n bruin tagje
Lijkt op poep, alleen anders.quote:
Ja, ik heb nog nooit n tagje gehadquote:
wel. leugenaarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog nooit n tagje gehad
quote:
Gelukkig ga je er geen meer krijgen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog nooit n tagje gehad
men, dat was nog voor de oorlog, ben ik al weer vergetenquote:
maar appelsjap, sinds wanneer heb jij een tag?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Gelukkig ga je er geen meer krijgen.
En wat is je punt?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Gelukkig ga je er geen meer krijgen.
Sinds gister.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:53 schreef murp het volgende:
[..]
maar appelsjap, sinds wanneer heb jij een tag?
Poepquote:
Dat ik blij ben dat je geen MOD meer gaat worden, of je een tag krijg kan me niets schelen. Als je maar geen rechten krijgtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En wat is je punt?
Ben blij voor je dat jij wel een hebt
die gaat geen mod meer worden hoor, een tag misschien wel.. en poepquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:56 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Sinds gister.
[..]
Poep![]()
[..]
Dat ik blij ben dat je geen MOD meer gaat worden, of je een tag krijg kan me niets schelen. Als je maar geen rechten krijgt
.Kutzooi, ik postte m net in SCquote:
Oh wacht, had ik jou geen ban bezorgd, en kwam jij toen niet met Paul bij mij op MSN janken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:56 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Sinds gister.
[..]
Poep![]()
[..]
Dat ik blij ben dat je geen MOD meer gaat worden, of je een tag krijg kan me niets schelen. Als je maar geen rechten krijgt
Daar ben ik dus blij om. Je hebt goede ONZ mods en slechte. Goede = remlof, murp SWJ, snakey, janetje. slechte: DirkH, Het_Hupt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:57 schreef murp het volgende:
[..]
die gaat geen mod meer worden hoor, een tag misschien wel.. en poep
Nee?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Oh wacht, had ik jou geen ban bezorgd, en kwam jij toen niet met Paul bij mij op MSN janken?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Daar ben ik dus blij om. Je hebt goede ONZ mods en slechte. Goede = remlof, murp SWJ, snakey, janetje. slechte: DirkH, Het_Hupt.
heb jij dat alleen met appelsjap gehad?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Oh wacht, had ik jou geen ban bezorgd, en kwam jij toen niet met Paul bij mij op MSN janken?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:57 schreef murp het volgende:
[..]
die gaat geen mod meer worden hoor, een tag misschien wel.. en poep
dirkh is echt een leuke mod, voral als tijdelijke mod.. als sneeuwschuiverquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Daar ben ik dus blij om. Je hebt goede ONZ mods en slechte. Goede = remlof, murp SWJ, snakey, janetje. slechte: DirkH, Het_Hupt.
Ja, had vrij snel in de gaten dat je geen FOK!kers op MSN moet nemenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:59 schreef murp het volgende:
[..]
heb jij dat alleen met appelsjap gehad?![]()
_
Ik prefereer jou.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:59 schreef murp het volgende:
[..]
dirkh is echt een leuke mod, voral als tijdelijke mod.. als sneeuwschuiver
Ik heb echt nog nooit bij jou gejankt. Kan jou niet serieus nemen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ja, had vrij snel in de gaten dat je geen FOK!kers op MSN moet nemen
of je kan niet met fokkers omgaanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ja, had vrij snel in de gaten dat je geen FOK!kers op MSN moet nemen
ik poepquote:
en bij mijquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:01 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit bij jou gejankt. Kan jou niet serieus nemen.
Janken doe ik alleen bij de FA's.
ik jou ook niet hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:01 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit bij jou gejankt. Kan jou niet serieus nemen.
Janken doe ik alleen bij de FA's.
Ik heb wel eens bij jou gejankt over hupt ja. Goeie oude tijdenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:02 schreef murp het volgende:
[..]
of je kan niet met fokkers omgaan
[..]
ik poep
[..]
en bij mij
maar dit gaat niet meer over poep, ga maar hier verder:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bij jou gejankt over hupt ja. Goeie oude tijden![]()
![]()
whah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |