abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 september 2009 @ 08:29:45 #26
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_72362685
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:48 schreef Cazman het volgende:

[..]

Probeer hem diep in de grond te krijgen. Grondboor gebruiken tot een meter diep, met een mokerhamer wat verder de grond in rammen, boombandje op borsthoogte aanbinden (misschien lager). Ik gebruik meestal 2 boompalen. Is de boompaal nog te groot, dan kan je die gewoon afzagen.
En je kan je boom natuurlijk altijd opkronen als ie niet tegen je schutting aan mag komen
Opkronen nadat ie al ge-ent is? Maar goed, dat is dus geen probleem, want de lengte is prima voor mij zo (hoewel het er nu nog niet zo mooi uit ziet, dat geef ik toe).

Boompaal staat inmiddels nog wat dieper, steekt nu 1,80 uit
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_72789199
quote:
Op woensdag 2 september 2009 08:29 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Opkronen nadat ie al ge-ent is? Maar goed, dat is dus geen probleem, want de lengte is prima voor mij zo (hoewel het er nu nog niet zo mooi uit ziet, dat geef ik toe).

Boompaal staat inmiddels nog wat dieper, steekt nu 1,80 uit
Deze bomen kronen wij ook op in steden en dorpen. Het kan wel.
Nu is dat natuurlijk niet nodig . Laat em eerst maar eens goed aanslaan.
  woensdag 16 september 2009 @ 07:26:18 #28
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_72792016
quote:
Op woensdag 16 september 2009 00:00 schreef Cazman het volgende:

[..]

Deze bomen kronen wij ook op in steden en dorpen. Het kan wel.
Nu is dat natuurlijk niet nodig . Laat em eerst maar eens goed aanslaan.
Ja inderdaad... hoewel hij tot nu toe niet veel meer doet dan blaadjes verliezen. Natuurlijk logisch zo vlak voor de herfst, maar ik vroeg me af hoe ik nou kan zien of hij wel aanslaat nu...?
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
pi_72898601
quote:
Op woensdag 16 september 2009 07:26 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Ja inderdaad... hoewel hij tot nu toe niet veel meer doet dan blaadjes verliezen. Natuurlijk logisch zo vlak voor de herfst, maar ik vroeg me af hoe ik nou kan zien of hij wel aanslaat nu...?
Niet. De boom gaat zijn rustperiode in.
Zolang het hout maar niet afsterft moet je em rustig laten staan . Volgend jaar zie je de prunus wel weer wakker worden
  zaterdag 19 september 2009 @ 08:48:41 #30
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_72898667
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 08:36 schreef Cazman het volgende:

[..]

Niet. De boom gaat zijn rustperiode in.
Zolang het hout maar niet afsterft moet je em rustig laten staan . Volgend jaar zie je de prunus wel weer wakker worden
Hmm okay... Nu heb ik 6 maanden garantie dat ie "pakt", maar eigenlijk duurt het langer dan dat voor ik dat dus zie? ... da's jammer, maar dan hopen we er maar het beste van

Groeien ze eigenlijk hard? Daarover vind ik verschillende meningen op diverse websites namelijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')