sorry dat ik een lettertje verkeerd hebquote:
quote:
je hebt jezelf zeker nooit gezien?quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:29 schreef Pieter-utd het volgende:
Heefd!! Da is het domsde dat ik ooit gezien heb
Tokkie. OOIT VAN LACHEN OM HOME VIDEO's gezien? Hier precies hetzelfde, mensen kunnen er niks aan doen om iemand's blunder.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:26 schreef Susteren het volgende:![]()
Klacht: mensen die lachten toen een vriend van mij er keihard onderuit ging
Antiklacht: we (vrienden en ik) hebben sommige van die mensen ook pijn gedaan
Whehe heefdquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
je hebt jezelf zeker nooit gezien?
maar hij viel niet eens grappig ofzoquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:30 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Tokkie. OOIT VAN LACHEN OM HOME VIDEO's gezien? Hier precies hetzelfde, mensen kunnen er niks aan doen om iemand's blunder.
wie zegt dat we ze hebben geslagenquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:30 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Tokkie. OOIT VAN LACHEN OM HOME VIDEO's gezien? Hier precies hetzelfde, mensen kunnen er niks aan doen om iemand's blunder.
Gelijk daarvoor iemand slaan is ZOOOOOO marokaan.
Domsdequote:Op zondag 16 augustus 2009 09:29 schreef Pieter-utd het volgende:
Heefd!! Da is het domsde dat ik ooit gezien heb
Kan gebeuren, hij valt voor een reden, als ze hen nou duwdenquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
maar hij viel niet eens grappig ofzo
en hij had een gigantische schaafwond op zijn arm
hij huilde niet, maar zijn arm was ook nog eens knalroodquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:34 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Kan gebeuren, hij valt voor een reden, als ze hen nou duwden. Gewoon mee-lachen, als ik keihard op me bek ging en iemand lachen, gewoon keihard wrijven, paar gvd verkopen en een dikke smile. Ga pas huilie doen als je je arm/been kwijt bent of helemaal dood. Dat is acceptabel.
[ ] Geschiktquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:31 schreef Susteren het volgende:
[..]
en hij had een gigantische schaafwond op zijn arm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |