Kan dat kloppenquote:Small Packets Surface 1 to 3 months USD $9.12
quote:Small Packets Air up to 2 weeks USD $10.95
geen idee als het klopt, maar om voor 1 dollar nou 2 maanden te wachten...quote:
True, zag die er ook pas later bij staan maar aangezien ze hier binnen nederland vaak 6,20 vragen..quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 20:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
geen idee als het klopt, maar om voor 1 dollar nou 2 maanden te wachten...
Moet je zn twitter ook even volgen, die gast is altijd wakkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:48 schreef Blaxje het volgende:
Ik las het. Niet verwonderlijk als je kijkt naar het touringschema van die gast. Had to happen eventually, maar wel balen voor 'm zeg. En voor de Sziget-gangers ook wel
Kan je hem beter in een club dan op een festival hebben. Paradiso vorig jaar was legendarisch goed, en natuurlijk ook leuk omdat ie een volle 3,5 uur had.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:29 schreef Micson het volgende:
Echt kut voor de Sziget-gangers en misschien ook de Lowlanders. Ik had me nog bijna in allerlei bochten gewrongen om een LL ticket te kunnen krijgen, omdat ik Deadmau5 echt een keer MOET zien
Ik ga er vanuit dat hij dit jaar weer bij de ADE optreedquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Kan je hem beter in een club dan op een festival hebben. Paradiso vorig jaar was legendarisch goed, en natuurlijk ook leuk omdat ie een volle 3,5 uur had.
Dat zou briljant zijn. Ik ga mede voor hem speciaal naar Pukkelpop.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij dit jaar weer bij de ADE optreed
Nope, zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij dit jaar weer bij de ADE optreed
Waarom? Vind van ADE tot nu toe alleen Midnight Juggernatus tof trouwens.quote:
Omdat hij 20/22 en 23 Oktober in de VS zit. Ik denk niet dat hij voor 1 dag naar Amsterdam zal vliegen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:31 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waarom? Vind van ADE tot nu toe alleen Midnight Juggernatus tof trouwens.
Hm das wat minder, vorig jaar had hij echt een lekkere show daar gegeven. Dan maar even opletten wanneer hij weer in Europa optreedt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat hij 20/22 en 23 Oktober in de VS zit. Ik denk niet dat hij voor 1 dag naar Amsterdam zal vliegen.
Vast wel weer een keer Paradiso volgend jaarquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hm das wat minder, vorig jaar had hij echt een lekkere show daar gegeven. Dan maar even opletten wanneer hij weer in Europa optreedt.
Ik weet niet of je van klassiekers kunt spreken, maar Not Exactly, Faxing Berlin en Arguru zitten er toch niet ver vanaf hoor. En z'n remixen van Harder Better Faster Stronger en I'm Not Alone zijn ook aardig succesvol geweest...quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:01 schreef needakill het volgende:
Hij heeft wel leuke nummers, maar echte knallers of klassiekers mis ik nog wel bij hem.
En hoe was hij?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:52 schreef BobdG het volgende:
Iemand een idee of zijn set vanavond op Lowlands live gaat worden uitgezonden? Ben benieuwd of 'ie zijn eigen stage mee heeft en of zijn set nog erg lijkt op die uit mei, toen hij in Paradiso stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |