ja idd, dat gevoel had ik ookquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:10 schreef YuckFou het volgende:
Ik vind z'n producties best okay, maar het stuk van zn set op Extrema Outdoor wat ik gezien heb vond ik redelijk waardeloos
Heb een merge aangevraagdquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:56 schreef Luni het volgende:
Is al een topic van, deze kan dus dicht.
Deadmau5
En nu niet meer miepenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Idd, voeg eens gauw 'Random Topic Title' toe
Jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Die BSOD producties van hem zijn ook geniaal
Lollercoaster
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:35 schreef Prosac het volgende:
Ik blijf dit toch ook altijd een briljant droog filmpje vinden.
Toffe usb stick.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:35 schreef Prosac het volgende:
Ik vind deze nog steeds geniaal, vooral het eindquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:35 schreef Prosac het volgende:
Beetje offtopic misschien, maar vette mixen ouwe.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:03 schreef gossepe het volgende:
Vroeger was ik ook nog aaridge fan van hem, met name van de nummers jaded en I remember. Hij heeft een aardige stempel op de huidige progressive house producties gezet. Als je van zijn stijl houdt, moet je zeker eens naar 'Heisfijn mixen luisteren die ik maandelijks maak. In iedere mix hoor je de deadmau5-sound goed terug, terwijl deadmau5 zelf niet in de mixjes voorkomt. Luister ze maar eens en ik denk dat je er een hoop favoriete producers bij hebt.
http://www.is-music.net/search.php?t=mixes&q=heisfijn&in=title&search=Search
Ja. Al maanden aan het luisteren. Heerlijk album, vooral Strobe en The 16th Hour en Somaquote:Op donderdag 24 september 2009 16:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand al het nieuwe album: For a Lack of Better Name beluisterd?Overigens kan die gast echt geen albumnamen verzinnen..
Nee, die moet ik eigenlijk maar eens downloadenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand al het nieuwe album: For a Lack of Better Name beluisterd?Overigens kan die gast echt geen albumnamen verzinnen..
Eerder in het topic stond dacht ik linkje naar torrent voor het album. Bij mij staat hij nu heerlijk hard aanquote:Op donderdag 24 september 2009 17:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, die moet ik eigenlijk maar eens downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |