quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:24 schreef Qwea het volgende:
woon je bij mij in de buurt?![]()
Hier is ook een feestje tegen over. Ik heb er geen last van, maar toen ik net buitenliep, hoorde je allemaal breezah's giechelen en roepen "IK BEN DRONKEN IK BEN DRONKEN"
quote:
Hm, mijn klacht is eigenlijk dat er zulke aso's rondlopen op deze aardkloot.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:22 schreef Aalbers het volgende:
Je bent blij, dus je hebt geen klacht. Dus was doe je in KLB? Echte KLB'ers hebben klachten!
Admiraal de Ruijterweg?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:24 schreef Qwea het volgende:
woon je bij mij in de buurt?![]()
Hier is ook een feestje tegen over. Ik heb er geen last van, maar toen ik net buitenliep, hoorde je allemaal breezah's giechelen en roepen "IK BEN DRONKEN IK BEN DRONKEN"
Het is donkerquote:
Prima, maar waarom moeten andere mensen daar last van hebben?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:28 schreef ufopiloot het volgende:
TS is niks gewend.. ze geven eens een feestje, big deal. Als je dat niet aanstaat moet je een ranch kopen in Texas of een stukje Noordpool opeisen.
Omdat je in een stad nu eenmaal zo dicht op elkaar woont dat je wel eens last van elkaar hebt?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima, maar waarom moeten andere mensen daar last van hebben?
Omdat je er niet omheen kan. Een groot feestt in de tuin met draaitafel, partytenten en weet ik veel wat is moeiilijk stil te houden. Nou is het niet netjes als ze na 11 uur of 12 uur nog steeds zo hard doorgaan met muziek, maar om je nou druk te maken om 1 feestje per jaar..quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima, maar waarom moeten andere mensen daar last van hebben?
Als iedereen zo dacht.. Elke dag zo een feestje.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:52 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Omdat je er niet omheen kan. Een groot feestt in de tuin met draaitafel, partytenten en weet ik veel wat is moeiilijk stil te houden. Nou is het niet netjes als ze na 11 uur of 12 uur nog steeds zo hard doorgaan met muziek, maar om je nou druk te maken om 1 feestje per jaar..
Ben jij mijn schuinoverbuurman?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:21 schreef tonja het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet de directe buur van mijn overburen ben. Een feestje is leuk hoor, maar als je het door de hele wijk kan horen is er toch echt iets mis met je gevoel voor wat je je medemens wel en niet aan kan doen.
Als ik mijn balkondeuren dicht doe, de deuren van de huiskamer en de slaapkamer hoor ik er in laatstgenoemde verblijfsruimte niets meer van. De overlast voor mij persoonlijk valt dus nogal mee. Maar wat ben ik blij dat ik er niet vlak naast, onder of boven woon.
Ah, er wordt nu op straat gevochten
Gezien mijn primaire geslachtskenmerken lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:04 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ben jij mijn schuinoverbuurman?
Vrouw dan, sippe pax.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Gezien mijn primaire geslachtskenmerken lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |