quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:24 schreef Qwea het volgende:
woon je bij mij in de buurt?![]()
Hier is ook een feestje tegen over. Ik heb er geen last van, maar toen ik net buitenliep, hoorde je allemaal breezah's giechelen en roepen "IK BEN DRONKEN IK BEN DRONKEN"
quote:
Hm, mijn klacht is eigenlijk dat er zulke aso's rondlopen op deze aardkloot.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:22 schreef Aalbers het volgende:
Je bent blij, dus je hebt geen klacht. Dus was doe je in KLB? Echte KLB'ers hebben klachten!
Admiraal de Ruijterweg?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:24 schreef Qwea het volgende:
woon je bij mij in de buurt?![]()
Hier is ook een feestje tegen over. Ik heb er geen last van, maar toen ik net buitenliep, hoorde je allemaal breezah's giechelen en roepen "IK BEN DRONKEN IK BEN DRONKEN"
Het is donkerquote:
Prima, maar waarom moeten andere mensen daar last van hebben?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:28 schreef ufopiloot het volgende:
TS is niks gewend.. ze geven eens een feestje, big deal. Als je dat niet aanstaat moet je een ranch kopen in Texas of een stukje Noordpool opeisen.
Omdat je in een stad nu eenmaal zo dicht op elkaar woont dat je wel eens last van elkaar hebt?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima, maar waarom moeten andere mensen daar last van hebben?
Omdat je er niet omheen kan. Een groot feestt in de tuin met draaitafel, partytenten en weet ik veel wat is moeiilijk stil te houden. Nou is het niet netjes als ze na 11 uur of 12 uur nog steeds zo hard doorgaan met muziek, maar om je nou druk te maken om 1 feestje per jaar..quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima, maar waarom moeten andere mensen daar last van hebben?
Als iedereen zo dacht.. Elke dag zo een feestje.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:52 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Omdat je er niet omheen kan. Een groot feestt in de tuin met draaitafel, partytenten en weet ik veel wat is moeiilijk stil te houden. Nou is het niet netjes als ze na 11 uur of 12 uur nog steeds zo hard doorgaan met muziek, maar om je nou druk te maken om 1 feestje per jaar..
Ben jij mijn schuinoverbuurman?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:21 schreef tonja het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet de directe buur van mijn overburen ben. Een feestje is leuk hoor, maar als je het door de hele wijk kan horen is er toch echt iets mis met je gevoel voor wat je je medemens wel en niet aan kan doen.
Als ik mijn balkondeuren dicht doe, de deuren van de huiskamer en de slaapkamer hoor ik er in laatstgenoemde verblijfsruimte niets meer van. De overlast voor mij persoonlijk valt dus nogal mee. Maar wat ben ik blij dat ik er niet vlak naast, onder of boven woon.
Ah, er wordt nu op straat gevochten
Gezien mijn primaire geslachtskenmerken lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:04 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ben jij mijn schuinoverbuurman?
Vrouw dan, sippe pax.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Gezien mijn primaire geslachtskenmerken lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk.
Zo zie ik er inderdaad uit ja. Handig joh! Omdat ik er zo uit zie hoef ik geeneens meer naar buiten te rennen want alle buren houden zich uit angst voor mijn persoontje strikt aan de regels!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:06 schreef ufopiloot het volgende:
Je ziet er ook uit als zo'n pittige buur die altijd wat te klagen heeft. Zo iemand die naar buiten komt rennen als ik om 21:50 mijn vuilnis buiten zet terwijl het pas vanaf 22:00 mag
Betrokkene vind het nodig om om de 2/3 weken te boren op de meest idiote dingen in de muur te boren, en JA ik stoor mij daar aan want ik trek geen uitkering de hele week en ik woon op mijn 80ste niet meer bij mijn ouders, nee ik werk fulltime, ik betaal gewoon netjes de huur, ik betaal mijn eigen boodschappen en krijg ze niet bij de voedselbank, nee ik werk 5 1/2 dag per week, ben in het weekend aan mijn rust toe, MAAR NEE.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:16 schreef ufopiloot het volgende:
Juist, en hoevaak boort je buurman nou een nieuw plankje in zijn muur? Eens in de 5 jaar?
Drugs are bad m'kay?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:56 schreef Adfundum het volgende:
Ha, ik kom net van een feestje bij mijn buen vandaan, maar zo te horen en hen kenende gaat het hiernaast nog wel een paar uur door. Waarschijnlijk beginnen ze straks nog met koeienbellen te luiden. Zaou nniet de eerste keer zijn.
mensen die de politie bellen bij een keer geluidsoverlastquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:55 schreef tonja het volgende:
Ze gaan nog steeds door aan de overkant. Ik vind dat je dat niet kan maken. Zeker niet in een stad. Weet ik veel of daar kinderen moeten slapen ofzo.
Maar zo te merken heeft niemand nog de politie gebeld.
Als ik eronder had gewoond had ik zeker weten allang de politie gebeld.
Echt hehquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:06 schreef ufopiloot het volgende:
Je ziet er ook uit als zo'n pittige buur die altijd wat te klagen heeft. Zo iemand die naar buiten komt rennen als ik om 21:50 mijn vuilnis buiten zet terwijl het pas vanaf 22:00 mag
Ik word ook altijd in elkaar geslagen als ik buiten kom. Ik kom dus nu maar zo min mogelijk buiten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:58 schreef J.Herrer het volgende:
ik kijk nu pas in haar fobo
![]()
Dat gifje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik word ook altijd in elkaar geslagen als ik buiten kom. Ik kom dus nu maar zo min mogelijk buiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |