BJ, beetje laat hoor, maar da's echt wel een mooie buik en ik ben erg benieuwd naar je vakantiefoto's! Volgens mij ga jij nu ook van die echte groeispurten krijgen

Ennuhm, je straalt er ook bij, echt wel mooi

Lily, ik vind jouw buik toch altijd zo heel mooi

Deze foto ook weer!
Mama_Papa, da's best een groot verschil, leuk zeg! Ben benieuwd hoe het bij jou gaat groeien!
Sorbootje, wat ben je mooi

Daar doet een zware camera niks aan af hoor! (En dat had ik nu ook, te zwaar voor één hand!)
Kersjes, wat leuk om je buik nog een keertje terug te zien terwijl je ondertussen je kindeke al in de armen hebt kunnen sluiten. Geweldige buik had jij

En Vlindur, jaha, dat is flink opgeschoten! Looking good, girl!

Asy, jaahh, wat een mooi buikie heb jij al

Heel lief! En nu nog eentje met trouwjurk

Nou, nu ik net weer een groeispurt heb gehad dan nog maar eens foto's van mijn 25w6d-buik:
![]()
(Het lijkt alsof ik een kromme rug trek, maar ik deed heel netjes de houding van de Cesar-therapeute.. Maarja, met die draai in je lijf om de foto te nemen blijft 'ie raar

)
![]()
Op de tweede foto wilde ik vastleggen dat je aan de voorkant echt een soort bolletje op mijn lijf ziet liggen, maar je ziet het moeilijk omdat de foto bij te slecht licht is genomen. Misschien dat ik morgen (26 weken!

) mijn lief de camera nog eens in zijn handen druk zodat het licht beter is, maar dit vond ik al wel even leuk
[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 28-08-2009 14:18:25 (26w5d moest 25w6d zijn :P) ]