Ik wilde het net zeggenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:45 schreef mijsje het volgende:
wat had jij een vooruitziende blik Sorbo!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooi begin Asyn, en Incantrix, da's al best een knappe buik!
Ik heb ook een serietje van vanavond.
Mijn joekeloekes werd heerlijk professioneel ingesmeerd:
[ afbeelding ]
Daarna werd er uitvoerig contact gezocht met broer
[ afbeelding ]
En naderhand was er tijd voor een ontspannen nek- en rugmassage van binnenuit:
[ afbeelding ]
ik zal ze effe iets verkleinen
Onze kat is hipheid inderdaadquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nee hoor Freecell, dat gaat nog steeds lekker zo te zien!
Coole kat ook
Die in de OP lijkt bollerderquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nee hoor Freecell, dat gaat nog steeds lekker zo te zien!
Coole kat ook
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:08 schreef Webkim het volgende:
Mijn bollie zit op mijn bollie.![]()
[ afbeelding ]
Bedoel je die opstaande tepel?quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:25 schreef Tan het volgende:
[..]
Bedoel je die opstaande tepel?Dat viel mij ook al op, maar is geen tepel, (helaas zitten die na negen jaar borstvoeding op een totaal andere locatie
) maar een opstaand biaisbandrandje aan de lage hals.
Mijne is wat puntiger toch? Krijg jij een meisje?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:57 schreef Aoraki het volgende:
Mooi Guuzewuus! Lijkt op die van mij qua grootte (toch?) Jij vindt het een bescheiden buikje, ik vind hem nu echt enorm!
geheel off-topic, ik weet hetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:06 schreef Incantrix het volgende:
BJ, beetje laat hoor, maar da's echt wel een mooie buik en ik ben erg benieuwd naar je vakantiefoto's! Volgens mij ga jij nu ook van die echte groeispurten krijgenEnnuhm, je straalt er ook bij, echt wel mooi
Lily, ik vind jouw buik toch altijd zo heel mooiDeze foto ook weer!
Mama_Papa, da's best een groot verschil, leuk zeg! Ben benieuwd hoe het bij jou gaat groeien!
Sorbootje, wat ben je mooiDaar doet een zware camera niks aan af hoor! (En dat had ik nu ook, te zwaar voor één hand!)
Kersjes, wat leuk om je buik nog een keertje terug te zien terwijl je ondertussen je kindeke al in de armen hebt kunnen sluiten. Geweldige buik had jij
En Vlindur, jaha, dat is flink opgeschoten! Looking good, girl!
Asy, jaahh, wat een mooi buikie heb jij alHeel lief! En nu nog eentje met trouwjurk
Nou, nu ik net weer een groeispurt heb gehad dan nog maar eens foto's van mijn 25w6d-buik:
[ afbeelding ]
(Het lijkt alsof ik een kromme rug trek, maar ik deed heel netjes de houding van de Cesar-therapeute.. Maarja, met die draai in je lijf om de foto te nemen blijft 'ie raar)
[ afbeelding ]
Op de tweede foto wilde ik vastleggen dat je aan de voorkant echt een soort bolletje op mijn lijf ziet liggen, maar je ziet het moeilijk omdat de foto bij te slecht licht is genomen. Misschien dat ik morgen (26 weken!) mijn lief de camera nog eens in zijn handen druk zodat het licht beter is, maar dit vond ik al wel even leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |