omdat hij geen werk kan vindenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:35 schreef Snakey het volgende:
Hoezo maak jij uit wat je broertje met ZIJN leven moet doen?
Wat is het nou? In je OP zeg je dat je hem werk aan wil smeren, wat klinkt alsof jij wel even beslist wat je broertje moet gaan doen, en nu klink je alof je hem aan werk wil helpen.quote:
Hij wilt werk maar weet niet wat hij kan doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat is het nou? In je OP zeg je dat je hem werk aan wil smeren, wat klinkt alsof jij wel even beslist wat je broertje moet gaan doen, en nu klink je alof je hem aan werk wil helpen.
Volgens mij moet je je vinger uit je reet trekken en duidelijker zijn over wat het nou is.
mag je vakenvullen op je 14e? overal waar hij natoe ging zeiden ze 15quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:43 schreef Rapaille het volgende:
Krantenlopen, vakkenvullen, tomaten plukken, bollenpellen.
Dat mag inderdaad, zelf ook gedaan. Het ligt alleen aan de winkel, want een hoop winkels hebben inderdaad liever dat je pas vanaf je 15e begint.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:51 schreef Tjardo het volgende:
[..]
mag je vakenvullen op je 14e? overal waar hij natoe ging zeiden ze 15
Bij welke firma vulde jij je zvakkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad, zelf ook gedaan. Het ligt alleen aan de winkel, want een hoop winkels hebben inderdaad liever dat je pas vanaf je 15e begint.
Volgens mij is die 3x niks nog altijd meer dan 0x niksquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:46 schreef Rosbief het volgende:
Het uurloon voor een 14-jarige is 3x niks, zonde van je tijd![]()
Kun je beter op je 20ste ofzo beginnen met werken en nu gewoon genieten van je vrije uren.
Ja maar het werk loont niet, als je een paar jaar wacht verdien je het 4-voudige voor hetzelfde werk in hetzelfde aantal uur. Waarom zou je je nu dan uitsloven voor die paar centjes.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij is die 3x niks nog altijd meer dan 0x niks
3x0=0quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij is die 3x niks nog altijd meer dan 0x niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |