Als het maar niet op dezelfde manier als jouw volwassenheid is dan....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:41 schreef Robijn_1961 het volgende:
[..]
Lach maar, ik hoop dat je ooit volwassen word
Je doet je naam eer aanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:43 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Als het maar niet op dezelfde manier als jouw volwassenheid is dan....![]()
Nee, gewoon iemand met leeftijdsissues.quote:
Succes daarmee héquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:48 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
TS is een kloon, ik heb het gemeld bij FB KLB.
En zware PMS?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nee, gewoon iemand met leeftijdsissues.
Jij niet.quote:
Haha nee Lamon wil altijd té correct zijn... Ik zet m'n geld op RickoKun ofzo? Die heeft altijd van die net-niet-grappige hoaxesquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik verdenk Lamon. Gewoon, omdat 'ie altijd over kinderachtig/pubergedrag klaagt.
Dan ben jij zeker in je pubergedrag blijven steken. Ik heb medelijden met je vrouw.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:51 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Jij niet.![]()
We schelen 7 jaar hoor, ouwe doos.
RickoCum? Weet die in Godsnaam wel hoe die 'n kloon moet aanmaken?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha nee Lamon wil altijd té correct zijn... Ik zet m'n geld op RickoKun ofzo? Die heeft altijd van die net-niet-grappige hoaxes
Je kunt beter medelijden met jezelf hebben. En ik heb meerdere vrouwen, welke bedoel je?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:52 schreef Robijn_1961 het volgende:
[..]
Dan ben jij zeker in je pubergedrag blijven steken. Ik heb medelijden met je vrouw.
En zo weer vrolijk mee posten onder je originele account?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:56 schreef Robijn_1961 het volgende:
Ach het is ook vechten tegen de bierkaai, je kan van pubers geen serieuze reacties verwachten.
Bekijk het maar met je FOK! forum
Ga je weg? Ja?! Echt?!?!?!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:56 schreef Robijn_1961 het volgende:
Ach het is ook vechten tegen de bierkaai, je kan van pubers geen serieuze reacties verwachten.
Doei naïeve wereld"verbeteraarster"quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:56 schreef Robijn_1961 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |