Ik sla altijd wild om me heen in de hoop zo`n wesp vol in het gezicht van iemand anders in de buurt te slaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:46 schreef Mr-Z het volgende:
Ik haat mensen die naar wespen slaan en en er zo panisch voor zijn... Daar komen die beesten juist op af... Die zijn van nature uit heel nieuwschierig en hoe meer je beweegt hoe meer er op je af komen.
En hoe meer je dan slaat hoe groter de kans is dat er eentje boos wordt en dus gaat steken.
Ik blijf altijd rustig, laat ze maar wat snuffelen, soms op mijn hoofd zitten, maar ze zijn ook zo weer weg.
Denk dat ze op mijn sexy geur afkomenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:49 schreef ehqo het volgende:
Ach man, ze doen niks als jij niets doet.
Zeg dat eens tegen de mensen hier, ik zeg het aaaaltijd, ik loop gewoon rustig weg maar mn moeder enzo die gaan die wesp "weg wuiven".quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:46 schreef Mr-Z het volgende:
Ik haat mensen die naar wespen slaan en en er zo panisch voor zijn... Daar komen die beesten juist op af... Die zijn van nature uit heel nieuwschierig en hoe meer je beweegt hoe meer er op je af komen.
En hoe meer je dan slaat hoe groter de kans is dat er eentje boos wordt en dus gaat steken.
Ik blijf altijd rustig, laat ze maar wat snuffelen, soms op mijn hoofd zitten, maar ze zijn ook zo weer weg.
Yep, zet altijd een bordje neer "Verboden voor wespen"zie ze het lezen (dat zie je aan de kopjes die van links naar rechts gaan als ze voor het bord staan) en dan vertrekken ze weer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:46 schreef Mr-Z het volgende:
dan moet je ook geen lettertype 14 gebruiken, maar netjes 3 of 4 ofzoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Yep, zet altijd een bordje neer "Verboden voor wespen"zie ze het lezen (dat zie je aan de kopjes die van links naar rechts gaan als ze voor het bord staan)
Dikke bullshit. Ze beginnen zich nu te vervelen en ook te steken zonder reden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:49 schreef ehqo het volgende:
Ach man, ze doen niks als jij niets doet.
Daar merk ik niets van.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dikke bullshit. Ze beginnen zich nu te vervelen en ook te steken zonder reden.
maar het werkt welquote:
Effectief dus. Als de batterijen van dat standaard ding bijna op zijn, vliegen die muggen ook gewoon vrolijk verderquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:59 schreef Stoofvlees het volgende:
[..]
maar het werkt wel
ook leuk met muggen trouwens, die knallen bijna uit elkaar
aanraken is trouwens in dit geval zeker niet de bedoeling
Zal mijn bordje even aanpassenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:55 schreef Stoofvlees het volgende:
[..]
dan moet je ook geen lettertype 14 gebruiken, maar netjes 3 of 4 ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |