Ja print het even uit met de mededeling of ze hun (internet bestel)service even kunnen verbeteren en een klant niet aan hun lot over willen laten ajb, dat zou wel leuk wezen van ze.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:03 schreef esco_ het volgende:
Zie de eigenaar daarvan morgen bij Roda JC in de business club waarschijnlijk. Moet ik het hem even mededelen?
ja duurt allemaal iets langer en nl groot vinden en ver moeten reizenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:21 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja, kweet. Maar hun hebben/hadden dit onderdeel, gegokt, maar niet op het juiste paard waarschijnlijk. Maar ze komen normaal over als je ze belt, alleen nemen ze geen aktie ofzo, of is dat normaal in Limburg dat alles zo lang duurt
Nou dat denk ik niet omdat het contact verloopt via email en telefoon, ze bevestigen de bestelling ook wel(of gaan er zogenaamd naar kijken) maar er gebeurt niks, en dat al maanden lang, vind het maar een vreemde tent.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:00 schreef de_boswachter het volgende:
@ TS:
Zaak lag eerst bij het Fortuna Stadion, maar daar zijn ze al een jaar geleden vertrokken. Hebben nu een veel groter pand zover ik weet op het industrieterrein ertegenover.
Moeten gewoon bereikbaar zijn. Misschien heb je verkeerde adres en contactgegevens ?
Ben jij die hacker?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:54 schreef MaddoxX het volgende:
xD dat is bij dat sportcentrumlangs et treinspoor w00t w00t @ dat bedrijven terrein
leeft die gare scooter/tuningshop nog
Ok, many tnx, hier kan ik wat mee als ik verdere stappen onderneem.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:22 schreef antonwachter het volgende:
http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=2911
Veel mensen met slechte ervaringen. Heb er zelf ook eens tegen beter weten in een cilinder kit besteld, kreeg ik ook prompt een andere. Het is er gewoon standaard een zootje.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:22 schreef caspergf1 het volgende:
Dit is geen grap ofzo, maar volgens mij bestaat die zaak niet meer.
En is er nu een aquarium zaak gevestigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |