feyenoordquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Moest niet mogen.
Van welke club zijn die shirts?
Ja en met die vette bierpensen in die stoelen zitten. Keer zo'n dikke man gezien die zijn tafeltje amper neergeklapt kreeg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:14 schreef Koepert het volgende:
Liever met voetbalshirt dan zonder shirt aan...
Iedereen natuurlijk wijzen en lachenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik zat in mijn Ajax shirt in het vliegtuig naar Pisa
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iedereen natuurlijk wijzen en lachenArme jonge
Goh, wat vind ik dat nou vreemd.quote:
selsea watte?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:53 schreef Genius-F het volgende:
Ik liep eens met mijn Selsea shirt in het buitenland langs de boulevard. Zaten er overal Engelsen op het terras en kreeg ik allemaal haatliederen over Selsea over me heen![]()
swansea ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:53 schreef Genius-F het volgende:
Ik liep eens met mijn Selsea shirt in het buitenland langs de boulevard. Zaten er overal Engelsen op het terras en kreeg ik allemaal haatliederen over Selsea over me heen![]()
Op een begrafenis wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Feyenoord
Onterechte klacht, Feyenoord-shirts zou je ook naar gala,'s begrafenissen, sollicitatiegesprekken etc moeten kunnen dragen.
En satijnen draken bloesjes.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:16 schreef Flurry het volgende:
Voetbalshirt zijn sowieso fahlungshaft. Net als bandshirts en die shirts met Indianen of huilende wolven
Nederlanders zeggen meestal overduidelijk de TJ.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:56 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Chelsea natuurlijk, maar er zijn figuren die het uitspreken als Selsea, dat vind ik wel mooi
Aaawh een VVV supporter. Wat schattig!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:56 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Op de wintersport altijd mijn VVV sjaal om.
Dat zorgt nooit voor ruzie of rellen.
Maar altijd voor veel medelijden...
En dan zeker stiekem bier bietsen hè!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:56 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Op de wintersport altijd mijn VVV sjaal om.
Dat zorgt nooit voor ruzie of rellen.
Maar altijd voor veel medelijden...
De vrouwkes vinden het vaak ook erg schattig. Op de een of andere manier schatten ze je dan iets lager in.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Aaawh een VVV supporter. Wat schattig!![]()
Net alsof niet-voetbalkleren meteen nette kleren zijn...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:41 schreef Wackyduck het volgende:
Net alsof je je nette kleren aan zou doen in het vliegtuig...
Neuh. Ze bieden altijd aan me aan, uit troost voor de aankomende degradatie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:00 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
En dan zeker stiekem bier bietsen hè!
Behalve de familie Koeman.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nederlanders zeggen meestal overduidelijk de TJ.
Je ging naar Thailand neem ik aan ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja en met die vette bierpensen in die stoelen zitten. Keer zo'n dikke man gezien die zijn tafeltje amper neergeklapt kreeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |