dit is net zo eng, jezus man het is zaterdag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het ontzettend overdreven enthousiasme jegens een vrij weinigzeggende foto, je "betoog" over bitterballen en het op verkapte wijze projecteren van je eenzame leven, wat je vervolgens relativeert- met het zelf maken van bitterballen als verzachtende omstandigheid.
Nou enquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:22 schreef Agorias het volgende:
[..]
dit is net zo eng, jezus man het is zaterdag.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:19 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Kom je tenminste nog in iets.
Hij heeft wel een punt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:22 schreef Agorias het volgende:
[..]
dit is net zo eng, jezus man het is zaterdag.
Die ene gozer doet mij denken aanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, het zijn foto's van een PUB meet.
Liiszle (ofzo?) was er ook, verder zie ik geen bekenden op de pics.
O M Gquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:15 schreef Tahiti het volgende:
Foto van de laatste KLB meet:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:53 schreef Lamon het volgende:
Laat anders eerst eens een foto van jezelf zien schat, voordat je andere mensen op uiterlijk beoordeelt, anders zegt het zo weinig.
Zeg het maar Crane, ik verwacht een heuse tirade van jou kant.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:25 schreef Ritmo het volgende:
OMFG.
ok hier een foto van mij op het strand:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:53 schreef Lamon het volgende:
Laat anders eerst eens een foto van jezelf zien schat, voordat je andere mensen op uiterlijk beoordeelt, anders zegt het zo weinig.
Ik moest er om lachen..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het ontzettend overdreven enthousiasme jegens een vrij weinigzeggende foto,
Ik ben niet eenzaam, werdt wel alleen wakker vanochtend, dat wel..quote:je "betoog" over bitterballen en het op verkapte wijze projecteren van je eenzame leven,
Ik vindt bitterballen gewoon lekker..quote:wat je vervolgens relativeert- met het zelf maken van bitterballen als verzachtende omstandigheid.
werdtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik moest er om lachen..![]()
[..]
Ik ben niet eenzaam, werdt wel alleen wakker vanochtend, dat wel..![]()
[..]
Ik vindt bitterballen gewoon lekker..
GAST!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik moest er om lachen..![]()
[..]
Ik ben niet eenzaam, werdt wel alleen wakker vanochtend, dat wel..![]()
[..]
Ik vindt bitterballen gewoon lekker..
quote:
Dezequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Maar er was toch nog zo'n foto van knorretje, alleen dan was het rokje wat omhoog gekropen en ontbrak er wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de FOK piccaz rar jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Maar er was toch nog zo'n foto van knorretje, alleen dan was het rokje wat omhoog gekropen en ontbrak er wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |