Tsja, helaas gaat het zo hier aan toe...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je kunt toch niet iemand op uiterlijk uitlachen als je zelf misschien wel Quasimodo bent.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je kunt toch niet iemand op uiterlijk uitlachen als je zelf misschien wel Quasimodo bent.
Want als je lelijk bent mag je geen commentaar hebben?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:53 schreef Lamon het volgende:
Laat anders eerst eens een foto van jezelf zien schat, voordat je andere mensen op uiterlijk beoordeelt, anders zegt het zo weinig.
Zoals ik al eerder gepost heb: mensen die zichzelf proberen te bewijzenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:53 schreef Lamon het volgende:
Laat anders eerst eens een foto van jezelf zien schat, voordat je andere mensen op uiterlijk beoordeelt, anders zegt het zo weinig.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Tuurlijk wel, je hoeft zelf echt niet knap te zijn om te kunnen zien dat een ander lelijk is hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil anders wel een foto posten, van mijn laatste meet. Red Cat was best een leuk meisje, of voldoet het ook niet aan jullie hoge standaarden?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:58 schreef Agorias het volgende:
[..]
Post anders een filmpje over hoe apawrt het wel niet isidioot
.
Je eigen bitterballetjes....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:03 schreef Tism het volgende:
Leuke foto, ziet er gezellig uit, met bier enzo..![]()
Helemaal top!..![]()
Mis alleen de bitterballen nog, maar kan me wel indenken dat die niet lang te bezichtigen zijn, want ze zijn ook zo lekker, die blijven niet lang op het serveerbordje liggen natuurlijk..![]()
Vindt het eigenlijk best jammer dat ik nooit bij zo'n meet aanwezig kan zijn, mede door het feit dat ik een regelmatig gebrek aan zin heb en nogal enige moete moet doen om dat op te brengen, als het zover is..![]()
Daarom maak ik me eigen bitterballetjes wel warm..
Welke bedoel je precies?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:01 schreef Kopbal het volgende:
Dit filmpje mag natuurlijk niet ontbreken, wat is eigenlijk de username van 's werelds slechtste danser?
Niet aan de mijne in ieder geval.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil anders wel een foto posten, van mijn laatste meet. Red Cat was best een leuk meisje, of voldoet het ook niet aan jullie hoge standaarden?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef Afwazig het volgende:
Het is echt één groot gekkehuis op FOK!meets, wat zijn jullie toch aan het haten?
[ afbeelding ]
Plaats die even in de OP en opeens komen de aanmeldingen binnenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil anders wel een foto posten, van mijn laatste meet. Red Cat was best een leuk meisje, of voldoet het ook niet aan jullie hoge standaarden?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:03 schreef Tism het volgende:
Leuke foto, ziet er gezellig uit, met bier enzo..![]()
Helemaal top!..![]()
Mis alleen de bitterballen nog, maar kan me wel indenken dat die niet lang te bezichtigen zijn, want ze zijn ook zo lekker, die blijven niet lang op het serveerbordje liggen natuurlijk..![]()
Vindt het eigenlijk best jammer dat ik nooit bij zo'n meet aanwezig kan zijn, mede door het feit dat ik een regelmatig gebrek aan zin heb en nogal enige moete moet doen om dat op te brengen, als het zover is..![]()
Daarom maak ik me eigen bitterballetjes wel warm..
Ik mis de tetten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was ze even kwijt, maar hier zijn ze dus: de echte bazen van de clubquote:
Bij zo'n ONZ-meet, waar praat men dan over? "Lol, paint hier een koe op een rode wietplantage" ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:01 schreef Kopbal het volgende:
Dit filmpje mag natuurlijk niet ontbreken, wat is eigenlijk de username van 's werelds slechtste danser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |