abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71898217
Voor de H&M moet ik geld overmaken, en ik heb een acceptgiro meegestuurd gekregen. Ik wil het echter via internetbankieren overmaken. Er staat een referentienummer in de brief, die ik wanneer ik de acceptgiro niet gebruik, moet vermelden.
Maar heeft iemand enig idee waar? Moet het bij betalingskenmerk (dan staan er 4 hokjes waar ik cijfers in moet vullen, 4 cijfers per hokje, maar het referentienummer heeft maar 9 cijfers). Of moet ik het bij mededelingen plaatsen?
Iemand een idee? Thanks alvast!
Ik ben een meisje =)
pi_71898248
die 4 hokjes van 4 komen precies overeen met de 4 hokjes van 4 op de acceptgiro. Gewoon die overtikken dus.
pi_71898289
Gebruik gewoon het kenmerk van de acceptgiro, dan hoef je geen referentienummer op te geven. Als je het kenmerk niet gebruikt kun je het referentienummer bij de mededelingen plaatsten. Onder vermelding van referentienummer uiteraard.
pi_71898307
Maar ik zie geen 4 hokjes van 4 op het acceptgiro. Het referentienummer is los in de brief gezet en heeft maar 9 cijfers.
Is referentienummer wel hetzelfde als betalingskenmerk?
Ik ben een meisje =)
pi_71898320
Staat het kenmerk rechts van de hokjes waar ik het bedrag moet invullen op de acceptgiro?
Ik ben een meisje =)
pi_71898330
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:33 schreef Dupje het volgende:
Maar ik zie geen 4 hokjes van 4 op het acceptgiro. Het referentienummer is los in de brief gezet en heeft maar 9 cijfers.
Bijna nooit.

Dus gewoon bij mededelingen zetten.
pi_71898358
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:33 schreef Dupje het volgende:
Of je kiest voor betaling via acceptgiro en vult dan het betalingskenmerk van de acceptgiro kaart in de 4 hokjes. Of je kiest voor bankgiro en vult dan het referentienummer is bij omschrijving.
pi_71898364
Ok, thanks Dan mag deze alweer dicht!
Ik ben een meisje =)
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:43:07 #9
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_71898527
De cijfers zijn opgedeeld in 4 blokken. Achteraan beginnen en uitvullen naar voren...
Lang leve mij! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')