Hoi allemaal,
Hier even een laatste bericht van Stevie. Zojuist (om half zes) heb ik Stevie laten inslapen. Het ging echt niet meer. Haar hart en hoofd wilden wel maar de rest had toch echt opgegeven. Ze knapte niet op en dan moet je toch een besluit nemen die goed voor Stevie is. Door mijn beslissingen vooraf en al jullie goede raad en medeleven heb ik nog heel veel kunnen genieten van mijn Stevie. Ik denk dat ik deze laatste 3 maanden intenser met Stevie heb geleefd dan ervoor. Maar ja, katten zijn solitair.
Volgens mij en de DA heeft Stevie niet al te veel pijn gehad en om te voorkomen dat dit wel zou gaan gebeuren was het niet eerlijk voor Stevie om door te gaan.
Ik heb heel veel van Stevie gehouden en samen hebben wij veel meegemaakt.
Nu heb ik Spekkie nog, haar dochter om voor te zorgen en samen een leuke tijd met elkaar te hebben.
Stevie heb ik in mijn tuin begraven en ik ben er dankbaar voor dat ik dit heb kunnen doen voor mij en voor Stevie. Het was toch haar tuin.
Ik wil iedereen bedanken voor de vele steun en advies die mij is gegeven. Het heeft mij veel geholpen en ik neem mij voor dit forum regelmatig te bezoeken.
Namens Stevie en Spekkie aan iedereen heel hartelijk bedankt.
Een laatste pootje van Stevie en Rob.
Veel liefs.