Ik weet mijn rekening nummer niet uit mijn hoofd, En zou dan nog niet kunnen kijken op de bank(Mijn ma heeft mijn PinPas mee genomen).quote:
Ben niet japans, maareh... Ik heb wel eens 900euro voor zo`n aparaat betaald, En als deze koop niet doorgaat, Gaan de centen lekker terug op de bank, en spaar ik door voor de Tyros, Die is 1100 nog wat..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wtf, je gaat toch geen 475 euries betalen voor een modderfucking keyboard, ben je japanner ofzo?
Whoa, net zo'n idiote markt als de piano en gitaar markt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben niet japans, maareh... Ik heb wel eens 900euro voor zo`n aparaat betaald, En als deze koop niet doorgaat, Gaan de centen lekker terug op de bank, en spaar ik door voor de Tyros, Die is 1100 nog wat..
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:44 schreef Oldenzaal het volgende:
475 pleuro's voor een KEYBOARD!?!?!?!??!?!
Lezen is ook een kunstquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wtf, je gaat toch geen 475 euries betalen voor een modderfucking keyboard, ben je japanner ofzo?
Waarom in godsnaam?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet mijn rekening nummer niet uit mijn hoofd, En zou dan nog niet kunnen kijken op de bank(Mijn ma heeft mijn PinPas mee genomen).
Ik wel. Je zegt het namelijk in de OP al. Je ma heeft niet eens 75eu, dus neemt ze jouw pas mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:00 schreef Braddie het volgende:
Ik heb geen idee waarom mijn ma mijn pinpas bij d`r heeft...
Maar zijn moeder duidelijk ook niet.. want die kan hem geen 75,- lenen. Ik ben bang dat TS straks die 475,- ook niet meer op zijn rekening heeft staan. Ik denk dat mama drugs aan het kopen is..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:57 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
TS kan niet met geld omgaan en geeft alles uit wat ie heeft
De 475 heb ik gewoon in m`n broekzak zitten...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maar zijn moeder duidelijk ook niet.. want die kan hem geen 75,- lenen. Ik ben bang dat TS straks die 475,- ook niet meer op zijn rekening heeft staan. Ik denk dat mama drugs aan het kopen is..
Kan je nagaan. Geen geld om een portemonnee te kopen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
De 475 heb ik gewoon in m`n broekzak zitten...
Dus op je rekening staat helemaal niets?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
De 475 heb ik gewoon in m`n broekzak zitten...
Portemonnees zijn kut.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kan je nagaan. Geen geld om een portemonnee te kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |