Tja....ik zit te denken om ff een paar eieren richting die trompet te slingeren, maar daar ben ik eigenlijk iets te oud voor. Misschien moet ik haar maar gewoon eens vragen of ze misschien eens binnen wil gaan oefenen voortaan.quote:
Nee...dat is het niet. Maar ik ben nog niet gedouched en aangekleed... heb geen zin om me nu voor dit gedoe te gaan haasten, maar ik zal haar er zeker op aanspreken als ik haar zie lopen vandaag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:28 schreef J.Herrer het volgende:
Klagen op fok is wel een mooie oplossing ja... misschien leest ze wel mee
Ik heb zo'n idee dat TS geen keus heeftquote:
Dan heeft de buurt ook last van mij. Niet echt een oplossing, lijkt me.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:31 schreef Ladidadida het volgende:
Zo niet, dan koop jij zo'n hoorn en ga je daarmee ook buiten zitten
Moet het dan niet zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het hele repetoir komt weer langs:
- Tatata tata tata tataaaaaa "aanvallen"
- Dat liedje dat ze al eeuwen in het carnavalspaleis in de Efteling draaien.
- Daar in dat kleine café aan de haven
en weet ik wat nog meer voor cheesy nummertjes....
De politie bellen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan heeft de buurt ook last van mij. Niet echt een oplossing, lijkt me.
Maar goed... het is zo'n vet tokkie wijf die toch schijt gaat hebben als ik het gewoon aardig vraag. Ze heeft ook 2 van die stink herdershonden die de hele buurt bij elkaar blaffen als hun vette baasje niet thuis is. Anyway... ik vraag het haar 1 keer, heeft ze er schijt aan, dan ben ik genoodzaakt terreur toe te gaan passen. Heeeele vervelende dingetjes....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |