De heerlijke zomer zit er weer bijna op, en dus gaan we straks de herfst en wintermaanden.
Zoals altijd, zullen we weer exact dezelfde maatschappelijke klachten en discussies krijgen als in de jaren daarvoor. Dan komt er weer een 'poll' op de FP, dan komt er op TV weer een discussie over bij een of ander NCRV of EO praatprogramma met afgerichte huismannen en huisvrouwen met vlot kapsel..., en ook KLB zal weer volstaan.
Dus alvast hier een 'preview' voor het komende KLB seizoen:
- " De kerstspullen liggen NU al in de winkel, en het is pas begin september!!!

".
- " 'Zwarte Piet' is racistisch

'."
- " De chocolade kruidnoten zijn weer omhoog gegaan in prijs!!!

" (die zal waarschijnlijk van mij komen...)
- " NS rijdt niet vanwege blaadjes op de rails

"
- " Ik moet de feestdagen bij mijn schoonouders vieren

"
- " Hangtuig loopt al dagen te kutten met vuurwerk hier in de buurt

"
- " Sinterklaas is tegelijkertijd op 3 zenders: hoe leg ik dit mijn koter uit!?

"
- " Zwarte Piet gooit bij mijn kind een oog eruit met zijn 'gestrooi'

"
- " Alweeeeerrrrrr dezelfde kerstfilms op tv

"
Etc etc.
Klacht: we voeren straks weer allemaal exact dezelfde discussies als die we al jaren voeren, wat op zich al 'vervelend' is, maar de grote klacht is natuurlijk dat er ook weinig tegen gedaan wordt door de verantwoordelijken. De NS blijft een kutbedrijf, Zwarte Piet blijft 'zwart' en dus springen sommige mensen schrikkend in de 'dat is toch racistisch!?!? verdediging, de kerstspullen blijven vroeg in de winkels gelegd worden, en het kan SBS6 geen fuck schelen dat op NL Sinterklaas OOK te zien is...
sub-klacht: waarom klagen als we toch allemaal driedubbeldood aan de 'mexicaanse' griep gaan, en in 2012 de wereld vergaat!?

Dus voorspel hier alvast de klachten voor de komende maanden, die telkens weer terugkomen, en meldt ze hier aan zodra ze ookd aadwerkelijk op KLB of op de FP verschijnen

Ow wacht:

( <-- standaard verplichte boos-smiley bij KLB)