En of dat dikke dames in krappe jurkjes zullen zijn of juist liefhebbers daarvan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:21 schreef wyccie het volgende:
Ben benieuwd of we door jouw TT frisse, nieuwe usertjes krijgen.
Ben jij een dikke dame?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:23 schreef Atreidez het volgende:
Fris is een vereiste? Ik zit al 5 min. op een plaatje te wachten nl, dus ik begin een beetje in te kakken.
Een feeder is een man die zijn vriendin of echtgenote vetmest.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:26 schreef Atreidez het volgende:
Wat is een feeder? Ik ben gewoon een user, is dat ook een optie?
Zoek het dichter bij huis.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:30 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat het die van de B52's was.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:50 schreef Riffey4 het volgende:
Ik twijfelde even, want de Gigantjes zijn nauwelijks zichtbaar
Dito. Trustenquote:Kan ik weer gerust gaan slapen
Hij werd om half 8 wakker, toen heb ik hem de fles gegeven, om 8 uur weer naar bed gedaan en toen heeft hij - en ik ook - nog geslapen tot 10 uurquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:32 schreef brother52 het volgende:
Mocht je vandaag uitslapen van Lennon of was je er om 7 uur al uit?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
Herkent iemand een halve maan symbool in het batterij symbool van de Nokia?? En zo ja, enig idee wat dat betekent?
Het zegt mij ook niets.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
Herkent iemand een halve maan symbool in het batterij symbool van de Nokia?? En zo ja, enig idee wat dat betekent?
Ow nee?quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
En 9 uur achter elkaar pokeren... pfff moet er niet aan denken zeg
Valt wel mee als je tussendoor even voor 2 uurtje een bbq aanzet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
En 9 uur achter elkaar pokeren... pfff moet er niet aan denken zeg
Genoeg om een iMac te kopen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:44 schreef brother52 het volgende:
Goede morgen![]()
Ja, ik ben weer eens met een beetje winst naar huis gegaan
Een schaalmodel misschien. Wij spelen niet om grote bedragen, het moet wel leuk blijven.quote:
Dat wel, maar een groot bedrag verliezen is weer wat minder.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Een groot bedrag winnen is toch ook leuk?
HOu je nog 7 uur over... veeel te lang m.i.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt wel mee als je tussendoor even voor 2 uurtje een bbq aanzet.
die 2 uur bbq had ik niet meegerekendquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
HOu je nog 7 uur over... veeel te lang m.i.
Pff dus gewoon 9 uur pokeren.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
die 2 uur bbq had ik niet meegerekend
O, peaceman zit naar meisjes in kleine broekjes te kijken en heeft tegen Diaan gezegd dat er voetbal op isquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee dit :
Nederlands-kampioenschap vrouwen beach-volleybal
quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, peaceman zit naar meisjes in kleine broekjes te kijken en heeft tegen Diaan gezegd dat er voetbal op is
Hij was net nog voetbal aan het kijken... maar dat kan inmiddels veranderd zijn. Volgens mij zit hij nu te pokeren op internet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, peaceman zit naar meisjes in kleine broekjes te kijken en heeft tegen Diaan gezegd dat er voetbal op is
Blijf maar uit de buurtquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij was net nog voetbal aan het kijken... maar dat kan inmiddels veranderd zijn.
Maar vroeger dan nu kan dan ook haast niet. Je bent nog geen week weer aan het werkquote:Ik ben alvast vakanties aan het kijken voor volgend jaar, daar kun je nooit vroeg genoeg mee beginnen.
Ik zie hem vanaf hier achter de pc zitten en zie dat de tv uit is, dus geen beachvolleybal spelende mooie meisjes voor hem.quote:
quote:Maar vroeger dan nu kan dan ook haast niet. Je bent nog geen week weer aan het werk
Waarom zou ze? Ik geef toch geen waarde-oordeel?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:23 schreef wyccie het volgende:
Ze is natuurijk boos vanwege die titel.
Het is alleen maar vlees hè? Wickedangel houdt ook erg van patat met mayonaise en appelmoes.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:22 schreef wyccie het volgende:
Dan eet ze langzaam. Ik zou mezelf in 1 maand kunnen opeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |