Met zijn vierkante gezicht...maar idd sinds die baard neem ik hem nog minder serieus..what's next?Sandalen en een wit gewaad?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:01 schreef trovey het volgende:
Zonder baard ziet hij er beter uit...
Nee joh...meteen op water lopen die outfit slaat hij over.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:03 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Met zijn vierkante gezicht...maar idd sinds die baard neem ik hem nog minder serieus..what's next?Sandalen en een wit gewaad?
quote:
Boomsma > Jezusquote:
Jij snapt het!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:13 schreef Chain_Reaction het volgende:
Zijn baard vind ik geen probleem. Waar ik me wel aan stoor bij hem is zijn overdreven moralistische, pseudo-pedagogische houding.
Ingegeven door (achterhaalde) Christelijke "normen en waarden" probeert hij kandidaten zoals in "40 dagen zonder sex" her op te voeden.. Hoe naïef, hoe irrelevant.
ik was laatst nog in Afrika. En ik ben het met je eens dat er zo min mogelijk blanken met goede bedoelingen moeten komen.. Die verpesten alles wat mooi is daar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:13 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk....maar ik zie het nog gebeuren ook...mn barbie spelende vriendinnen vallen voor hem en vervolgens gaan ze opeens naar Afrika om " het woord" te verspreiden. Hou ik niet van ;-)
En dan worden ze verkracht door een groep negers die denken zo van hun AIDS te genezenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:13 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk....maar ik zie het nog gebeuren ook...mn barbie spelende vriendinnen vallen voor hem en vervolgens gaan ze opeens naar Afrika om " het woord" te verspreiden. Hou ik niet van ;-)
Helaas denken veel Afrikanen echt zo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan worden ze verkracht door een groep negers die denken zo van hun AIDS te genezen
Neem aan dat het cynisch is...zie je Arie Boomsma daar condooms weggeven? Of nee wacht reclame maken voor de women on waves?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:15 schreef capricia het volgende:
[..]
ik was laatst nog in Afrika. En ik ben het met je eens dat er zo min mogelijk blanken met goede bedoelingen moeten komen.. Die verpesten alles wat mooi is daar.
Lijkt me overbodig. Iedereen kent deze mediageile EO-er toch wel?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:20 schreef Manono het volgende:
doe dan even een foto in die OP luilak
Een Christen die voor condooms en abortus is. 't Moet niet gekker worden zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:20 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Neem aan dat het cynisch is...zie je Arie Boomsma daar condooms weggeven? Of nee wacht reclame maken voor de women on waves?
Je kent Arie met zijn baard toch wel? Waarom een foto? Het is gewoon Ken met een baard of heb je weinig fantasie?:Pquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:20 schreef Manono het volgende:
doe dan even een foto in die OP luilak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |