Dentz.quote:
Ik verlang terug naar mmetje41quote:
Hey...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:37 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dentz.
Ik heb jou maar 1 ding te zeggen. Je bent idd. geen fan, je bent een jochie die nog nergens wat van snapt.
Backstabber.
Ik heb ook nooit geclaimd fan te zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:37 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dentz.
Ik heb jou maar 1 ding te zeggen. Je bent idd. geen fan, je bent een jochie die nog nergens wat van snapt.
Backstabber.
Wat doe je dan steeds in het topic?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit geclaimd fan te zijn.
Wil je me dan niet meer hebben daar?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:39 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat doe je dan steeds in het topic?
Internetheld.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wil je me dan niet meer hebben daar?Ben ik niet gezellig?
Alsof jíj ook maar iets te zeggen hebt over wie waar mag postenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:39 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Rare redenatie...... als je in dat topic komt moet je dus wel fan zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:39 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hee muts nu zoek je ineens volgend slachtoffer wanner je geen antwoord hebt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:37 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dentz.
Backstabber.
Ik post(te) al jaren met veel plezier in die reeks.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Alsof jíj ook maar iets te zeggen hebt over wie waar mag posten
En dat is het verschil in leeftijd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik neem je totaal niet meer serieus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik post(te) al jaren met veel plezier in die reeks.Tot MJ stierf en er dit soort figuren op af kwamen. Iedereen die geen rode oortjes krijgt van het zien van een Jackson-foto moet nu maar oplazeren.
ja maar het is HET topic héquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ook als niet fan, maar liefhebber kun je gewoon iets te melden hebben in dat topic.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:44 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
En dat is het verschil in leeftijd.
Als je er niets te zoeken hebt, verschijn je ook niet in dat topic.
Maar dat schijnen de pubers niet te begrijpen.
Jij bent te jong om het te begrijpen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ook als niet fan, maar liefhebber kun je gewoon iets te melden hebben in dat topic.
kut.... ga ik er nog serieus op in ook nog
Wij jou allemaal wel.....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:45 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik neem je totaal niet meer serieus.
Is dat iets voor bijna 50'ers??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij bent te jong om het te begrijpen.
Zeg...ik heb je al die tijd niet gezien in het topic. Dus wat moet je nou, met je 23 jaar?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja maar het is HET topic hé
ROBIJN's topic, HET enige echte MJ topic, waar ZIJ de baas is
Als je een 20-jarige een puber vindt moet je wel écht oud zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:44 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
En dat is het verschil in leeftijd.
Als je er niets te zoeken hebt, verschijn je ook niet in dat topic.
Maar dat schijnen de pubers niet te begrijpen.
Dat doen ze hier in klaagbaak toch ook vaak. Het is ons subforum, waar WIJ baas zijn enzo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja maar het is HET topic hé
ROBIJN's topic, HET enige echte MJ topic, waar ZIJ de baas is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |