Je zou t denken he, maar dr is iets met sommige MJ-fans Lamon, wat je nog niet helemaal hebt begrepen geloof ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:55 schreef Lamon het volgende:
Maar even serieus, je gaat toch niet echt ruzie maken over wie de grootste fan van een artiest is?
Hij had wel goede nummers en het is rot dat hij zo'n kutleven had, maar het was God niet, hoor...
God niet??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:55 schreef Lamon het volgende:
Maar even serieus, je gaat toch niet echt ruzie maken over wie de grootste fan van een artiest is?
Hij had wel goede nummers en het is rot dat hij zo'n kutleven had, maar het was God niet, hoor...
Die is 38.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen over Yvonne!!!
Dan snap ik niet waarom je al tijden in dit topic zit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben geen 20.![]()
En ik ben ook geen Jackson-fan.
Ja...dat is schrikken...er zitten niet alleen tieners op dit forum (overigens ben ik van een later oprichtingsjaar).quote:
Get your facts straightquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen over Yvonne!!!
Alsof dat een afgesloten zone is voor over Jackson-foto's kwijlende mafkezen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:57 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je al tijden in dit topic zit.
Inderdaad. Wie is de grootste fan. Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:55 schreef Lamon het volgende:
..en dat is?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:57 schreef Zapato het volgende:
[..]
Je zou t denken he, maar dr is iets met sommige MJ-fans Lamon, wat je nog niet helemaal hebt begrepen geloof ik
Ja schrikken inderdaad.... zeker gezien het betreffende topic dacht ik aan maximaal tieners inderdaad, gezien de reacties.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja...dat is schrikken...er zitten niet alleen tieners op dit forum (overigens ben ik van een later oprichtingsjaar).
Je lijkt echt best veel op mij qua gedragquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben geen 20.![]()
En ik ben ook geen Jackson-fan.
Ach...jochie is uit MJJ Community getrapt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alsof dat een afgesloten zone is voor over Jackson-foto's kwijlende mafkezen.
En wat is er mis met oudere mensen? Of wil jij graag sterven op je 40ste ofzo? Want je wordt het ook.quote:
Er zijn veel dingen die ik niet snap.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:57 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je al tijden in dit topic zit.
Een 'beetje' gestoord was hij dan ook welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:00 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ach...jochie is uit MJJ Community getrapt.
En nu zit ie hier dagelijks, hoe goed Jackson was, maar niet qua persoon.
Nee. Ik kan het me nl. heel goed voorstellen, dat je daar uit bent getrapt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:00 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk was dat MJJCommunity verhaal maar een grapje.
Grapje zeker?quote:
Een van de dingen die de onderste laag van het internet als grappig ervaart, mensen dingen voorhouden om ze uit te lokken. Noemen ze "trollen". Zwakzinnige boel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:00 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ach...jochie is uit MJJ Community getrapt.
En nu zit ie hier dagelijks, hoe goed Jackson was, maar niet qua persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |