UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
niet zeurenquote:
wie dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
Is er toch nog één iemand die neukt
quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:29 schreef rulerofdeath het volgende:
m'n vriendin moet vant weekend werken
dat betekend dus dat ik niet bij haar ben en zij niet bij mijquote:
quote:
Laat maar zittenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat betekend dus dat ik niet bij haar ben en zij niet bij mij
we woont 100km van mekaar vot.
Preciesquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij het zo bedoelde
ja, inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest lollen om de grap van een ajacied
tjah, psv wordt toch geen kampioenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest lollen om de grap van een ajacied
Jawel hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, psv wordt toch geen kampioen
Johoo!!quote:
hoe ist dan?quote:
wat baal'n oniequote:
15-20 zoiets?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
hoeveel hej d'r uitgehaald dan?
Joah, in een kingsize vissenkomquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:30 schreef rulerofdeath het volgende:
en waar hou je die nu dan? heb je een aquarium?
Achter het stationquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar woon je dan..dan kom ik eraan...of wil je ergens neutraal "afspreken"
Hij wil sex met je, snap dat danquote:
Geil tochquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij wil sex met je, snap dat dan
Ik moet dan wel weten welk stationquote:
Ben je nu jaloers ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij wil sex met je, snap dat dan
Eanske Kom je wel in je zwart witte knudde shirtje ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik moet dan wel weten welk station
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:12 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Eanske Kom je wel in je zwart witte knudde shirtje ?Is goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2009 19:29:34 ]
ja, grolsch. jij gaat mij toch geen rotzooi aansmeren, ofwel?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooh Wouter? Nog even over onze weddenschap; Grolsch was het toch?
dat vind ik toch wel het lekkerst![]()
Ach, als ik wist dat jij zou gaan winnen had ik wel op een krat Heineken gewed, nu ik ga winnen, heb ik liever Grolschquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, grolsch. jij gaat mij toch geen rotzooi aansmeren, ofwel?
Skippyquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:14 schreef skippy22 het volgende:
jaja, maar we zien het wel in meiquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, als ik wist dat jij zou gaan winnen had ik wel op een krat Heineken gewed, nu ik ga winnen, heb ik liever Grolsch
Skippertquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo dan, ik heb na een paar dagen weer eens zitten rukken, mijn god wat komt er dan veel uit
Spuitbeerquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo dan, ik heb na een paar dagen weer eens zitten rukken, mijn god wat komt er dan veel uit
Donderdag weer, mn jongquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ja dat krijg je he als je niet slaagt met je dates
Volgens mij heb jij gewoon begeleiding en elke keer als iemand een uitje met je maakt denk jij een date te hebbenquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon begeleiding en elke keer als iemand een uitje met je maakt denk jij een date te hebben
Hij's fijnquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon begeleiding en elke keer als iemand een uitje met je maakt denk jij een date te hebben
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Oh doen we een wedstrijdje?quote:
Ik heb niks te zeggenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh doen we een wedstrijdje?
Hoal oe hasses danquote:
gewoon z'n bek lostrekken en volspuitenquote:
.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon z'n bek lostrekken en volspuiten
het schijnt goed voor je te zijnquote:
Heeft ie al gedaanquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon z'n bek lostrekken en volspuiten
Dat.quote:
Ja dat verklaart dat smaakje in je mond 14.gifquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja dat verklaart dat smaakje in je mond 14.gif
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga mn paspoort verblijfsvergunning ophalen. Ajoow!
quote:
Idd, ik beuk die trut in mekaar als ze niet wilquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
[ afbeelding ]
Justin na een zaadloze date.
wanneer begint de verbouwing en wanneer is hij naar verwachting klaar?quote:
Mooi hoor zo'n 3 kwart klaar stadionquote:
Ja.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Mooi hoor zo'n 3 kwart klaar stadion
Hier ist wa aardig weerquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:47 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik dacht dat het mooi weer zou worden vandaag
Begint in mei en moet in september klaar zijnquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wanneer begint de verbouwing en wanneer is hij naar verwachting klaar?![]()
misschien donderdag nog wel aanwezig daar
2e ring is ook prima, na de allerbovenste rij van de vorige keer kan ik zo goed als alleen maar lager komen te zittenquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:53 schreef Mark-Hgl het volgende:
Volgens mij was de 1e ring korte zijde vol wat ik hoorde.
Ik zit deze keer in vak 305
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:52 schreef Mark-Hgl het volgende:
Tegen het altijd lastige FC Karabagh AgdamHeb er wel weer zin in
vast wel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:38 schreef skippy22 het volgende:
In azerbeidzjan willen ze toch wel met me
hebben ze een hoerenkeet in neede dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:39 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik ben naar de je weet wel geweest
Ik woon niet in neequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hebben ze een hoerenkeet in neede dan?
Ik heb toch liever een malse kras gothicquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vast wel.
Zo een met een grote snor zal vast geen nee zeggen
zouden ze die daar hebben?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:50 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een malse kras gothic
quote:
Welke voetbal ??quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
middagtijd gaat vandaag gelukkig wat sneller... vanavond atletiek en voetbal kijken
Er zi jn voorrondes play-offs CL.quote:
quote:
ga eerst WK Atletiek in Berlijn kijken van half 9 tot half 10 en dan samenvatting 1e helft + 2e helft live van Celtic - Arsenalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Er zi jn voorrondes play-offs CL.
en vanavond is bekervoetbal voor 1e teams amateurs.
1 van die 2 denk ik
Ja bij gebrek aan sillygirlquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:06 schreef rulerofdeath het volgende:
Skip
en marko is zeker jouw stationsknaapje of niet?
Je opengesperde kutje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lalala, ik kan niet wachten tot ik mn cadeau aan mn meisje kan aanbieden
Gastquote:
quote:
En daar krijg ik een slappe vanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:18 schreef skippy22 het volgende:
Ik wordt hier zo opgewonden van
Van mij toch nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En daar krijg ik een slappe van
Nee tuurlijk niet! Jouw aarsje brengt mij nog steeds in vervoering!quote:
Dat dusquote:
welke?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen word voor mij dus echt met de voetjes op t bureau, ijsje in de hand en een metal internet-radiostation op volume 11 (insider voor zij die hem kennen)
Moest dat nou ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:06 schreef rulerofdeath het volgende:
Skip
en marko is zeker jouw stationsknaapje of niet?
Total Rock Londonquote:
joahquote:
sommige mensen slapenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 05:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bijna 4 uur later en nog geen post
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:49 schreef Mark-Hgl het volgende:
Morgen Vandaag 30 graden, dus en ook nog WERKEN
denk camping de molenhof, ik heb daar ook 7 jaar gestaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:07 schreef Robinhoo het volgende:
joers1 was het toevallig camping t visoord?
daar woon ik heel dicht bij in het plaatsje "Fleringen".
Die ligt ernaast toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
denk camping de molenhof, ik heb daar ook 7 jaar gestaan
QFTquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:17 schreef joers1 het volgende:
Haha in ons Brabant is het ook héél mooi hoor
eigenlijk niet zoveel last van.quote:
hierbinnen niet, maar moet straks rond 17.00 toch een keer naar buiten richting m'n autoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eigenlijk niet zoveel last van.
Molenhof ja...topcamping voor de kids!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
denk camping de molenhof, ik heb daar ook 7 jaar gestaan
maar dan wel op kantoor met klimaatbeheersing = een aangename 22-24 gradenquote:
whahahquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wuuuhhhhh, gister een Kanon teveel gehad denk ik
Beter toch. Morgen ga ik vroeg naar Enschede op het terras zittenquote:
Vakantieweer zegt inderdaad dit weekend kutweer daarna weer mooiquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wedden dat het dit weekend kutweer wordt? Hmm?
je gaat naar Lowlands?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wedden dat het dit weekend kutweer wordt? Hmm?
hopen dat FCT dan wel doorgaat als het 's avonds gaat spokenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
Morgen 34 graden met niet al te veel zon en 'savonds onweer.
Van het ene extreme naar het andere, ontzettend benauwd zonloos en later onweer(volgens NOS)
Nee, in het weekend ben ik vrijquote:
Waarom wist ik hier niks van!!?!?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
We moeten Roy, Daniël, Kirsten, Dre e.a. terug zien te halen. Dan is het kat in 't bakkie.
YEAH!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:07 schreef joers1 het volgende:
Oldenzaal...veel geweest afgelopen 3 weken
De Vijfhoek en De Driehoek, kan dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Omdat het dan drukker en dus leuker word?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom moeten we die mensen eigenlijk terughalen?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom moeten we die mensen eigenlijk terughalen?
neeeeee!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:21 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik ga wel weer weg... *kras, kras, kras
goede redenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat het dan drukker en dus leuker word?
en we moesten de 300 halen aan het eind van 't jaarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat het dan drukker en dus leuker word?
Dat gaat wel lukken!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en we moesten de 300 halen aan het eind van 't jaar
Plat ketsenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
nog maar 60 minuten, vanavond naar de vriendin![]()
Is ie dood!?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat gister te janken om Alfred J Kwak
Nee zn oudersquote:
Whoaah... Wil je de tieten van Georgina Verbaan zien?quote:
ik heb nog whiskyquote:
boh wat natquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:35 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Whoaah... Wil je de tieten van Georgina Verbaan zien?
Google dan bij afbeeldingen op: Ouders Alfred Jodukus
[ afbeelding ]
Ja joh! Zou ze stiekem Spaans zijn?quote:
Okee, hoelang ben je weg?quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Okee, hoelang ben je weg?
En wie is Van trouwens!?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Okee, hoelang ben je weg?
En wie is Van trouwens!?