Hij is echt niet te oud, wij hebben mensen van 20, 30 ,40 enz rondlopen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:42 schreef HenryHill het volgende:
Wacht ff, je bent nu al 28. En je wilt nog beginnen aan een master?
Gast, sommige dingen moet je gewoon niet meer proberen als je een bepaalde leeftijd gepasseerd bent. Ja tuurlijk, wettelijk gezien kan het wel, maar over het algemeen zul je wel een beetje scheef aangekeken worden ben ik bang - je krijgt toch een bepaalde stempel op je gedrukt.
Maar meer van 20 dan van 40, of niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:48 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Hij is echt niet te oud, wij hebben mensen van 20, 30 ,40 enz rondlopen.
In feite probeer jij dus van 2 walletjes te snoepen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:27 schreef Leonidas82 het volgende:
het beste van 2 werelden zeg maar.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:27 schreef Leonidas82 het volgende:
het beste van 2 werelden zeg maar.
Haha, van twee walletjes eten?!! 't Is keihard werken en studeren... en tijdelijk 'dag' sociaal leven!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:18 schreef Rosbief het volgende:
In feite probeer jij dus van 2 walletjes te snoepen!![]()
Met alle respect, maar ik vraag het me toch af; heb je ooit een universiteit van binnen gezien? Als je op je 28ste aan een MBO begint is dat raar. Op een HBO bachelor beginnen is ook enigszins raar met die leeftijd. Maar op je 28ste beginnen aan een universitaire opleiding, en al helemaal een master, maakt echt geen moer uit en zal niemand op de collegebanken raar van opkijken - of zelfs maar überhaupt van opkijken. Kennis van mijn ouders besloot op z'n 30ste nog aan geneeskunde te beginnen nadat 'ie al doctorandus in de economie was en daar al redelijk carrière in had gemaakt. Geneeskunde was echter altijd zijn droom geweest, en hij is nu succesvol gynaecoloog.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:42 schreef HenryHill het volgende:
Gast, sommige dingen moet je gewoon niet meer proberen als je een bepaalde leeftijd gepasseerd bent. Ja tuurlijk, wettelijk gezien kan het wel, maar over het algemeen zul je wel een beetje scheef aangekeken worden ben ik bang - je krijgt toch een bepaalde stempel op je gedrukt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:42 schreef HenryHill het volgende:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:42 schreef HenryHill het volgende:
Net wat ik zeg: 't kan wel, maar 't is een beetje als op je 26e nog naar de Costa Del Sol gaan: sommige mensen vinden je dan wel een beetje sneu.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:08 schreef SOG het volgende:
en dan?
dus jij zou dan je master maar niet doen omdat je scheef aangekeken wordt? (wat ik overigens betwijfel, vooral op 28 jarige leeftijd! ik bedoel er zitten bij ons op de uni kalende veertigers/vijftigers savonds in de college banken so what)
Nee,quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:51 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Net wat ik zeg: 't kan wel, maar 't is een beetje als op je 26e nog naar de Costa Del Sol gaan: sommige mensen vinden je dan wel een beetje sneu.
Ah. Jij leeft dus voor andere mensen. Dat doen we allemaal wel es. Maar ga dat niet aanmoedigen zeg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:51 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Net wat ik zeg: 't kan wel, maar 't is een beetje als op je 26e nog naar de Costa Del Sol gaan: sommige mensen vinden je dan wel een beetje sneu.
Ik snap je gedachtegang, maar een master-titel vergelijken met een costa del sol vakantiequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:51 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Maar TS zal hier wel begrip voor hebben, vermoed ik
Datquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:50 schreef Dichtpiet. het volgende:
Een mastertitel op latere leeftijd getuigd juist van iemand die z'n dromen na durft te leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |