Ik ga op je stemmen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien win ik dit jaar ook wel de hunkaward in FTR.....
quote:
ja ja, van de laatste 3 slowchat-topics sta je bij 2 in de titel... maar je bent wel een beetje gedaald in de achting...quote:
Ik denk dat het dit jaar maar de Johnny Depp Award wordt.....quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat het dit jaar maar de Johnny Depp Award wordt.....
die was er al, ook aan mijn neus voorbij gegaan...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Whahaha. Dat is gemeen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:32 schreef mr_anonimous het volgende:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:34 schreef Patch het volgende:
[..]
die was er al, ook aan mijn neus voorbij gegaan...
![]()
Ik ga me in slaap huilen...
doeidoei....
ho, heb jij het vorige topic wel gelezen? de enige hier die gemeen is, is Patch!quote:
Wie won die? Een bad boy die zich in slaap gaat huilen......quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:34 schreef Patch het volgende:
[..]
die was er al, ook aan mijn neus voorbij gegaan...
![]()
Ik ga me in slaap huilen...
doeidoei....
Nou, ik weet niet hoe jij eruitziet, maar ik ga er vanuit dat het een grapje was. Zoiets als Heidi Klum lelijk noemen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:37 schreef tombolafan het volgende:
ho, heb jij het vorige topic wel gelezen? de enige hier die gemeen is, is Patch!
Das waar... maar kan je er ook niet van uit gaan dat het van Andy een grapje is? Of is die dan weer net onder de gordel ??(daarvoor zit ik hier te kort vrees ik...)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe jij eruitziet, maar ik ga er vanuit dat het een grapje was. Zoiets als Heidi Klum lelijk noemen.![]()
Maar Andy weet dat Patch dol is op Johnny Depp, dus ik vind het wel zielig voor 'm.
Dank je wel!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe jij eruitziet, maar ik ga er vanuit dat het een grapje was. Zoiets als Heidi Klum lelijk noemen.![]()
Maar Andy weet dat Patch dol is op Johnny Depp, dus ik vind het wel zielig voor 'm.
Ok. in dat geval:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:47 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat was ook wel een grapje, maar wel een hele rake.
helemaal gelijk! Mannen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:51 schreef wyccie het volgende:
Hehe. Ze moeten gewoon lief met elkaar zandkastelen bouwen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:51 schreef wyccie het volgende:
Hehe. Ze moeten gewoon lief met elkaar zandkastelen bouwen.
ja, jij mag ook meespelen. Neem je schepje en emmer maar mee.quote:
HEY !!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, jij mag ook meespelen. Neem je schepje en emmer maar mee.
Wyccie en ik letten wel op jullie (of je niet de zee in dwaalt ofzo)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |