Waar was je dan wel met je gedachtenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, sorry... was er niet helemaal bij met mijn gedachten (vrouwen kunnen niet altijd 2 dingen tegelijk doen blijkt maar weer)
tv... en ik ging kijken waar Gil Bellows nog meer in gespeeld had, en toen was ik in shock dat ik m nooit herkend had in Ally McBeal... (helaas helaas, niet heel spannend...quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar was je dan wel met je gedachten
Jammerquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tv... en ik ging kijken waar Gil Bellows nog meer in gespeeld had, en toen was ik in shock dat ik m nooit herkend had in Ally McBeal... (helaas helaas, niet heel spannend...)
wat had je willen horen dan?quote:
Dat je stoute dingen dacht over Dyon.....quote:
Dat je alleen maar aan mij aan het denken was? En daardoor afgeleid was?quote:
heeeej... ik ben een lief onschuldig meisje! Ik denk nooit stoute dingen!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat je stoute dingen dacht over Dyon.....
Niet boos op mij worden... Dyon wil dat graag......quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heeeej... ik ben een lief onschuldig meisje! Ik denk nooit stoute dingen!
Nee, ik heb liever lieve meisjes. Die niet denken aan stoute dingen, maar soms stoute dingen doenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet boos op mij worden... Dyon wil dat graag......
Slaap lekker!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Dame, heer
Ik wens u een goede nacht. Ik kijk nog even studio voetbal af en dan ga ik ook maar es me oogjes toe doen...
Uiteraard. Dus trommel ze even op en laat ze invullen!quote:Op maandag 17 augustus 2009 07:57 schreef Patch het volgende:
Natuurlijk moeten Intre, SamuelofSEK, Skittelman, Wyccie, California, Sheridana, Dopekoe, Zoot, Flitspaal, Chielus, Hornage, Falco, Lamers, Jeeh, Gilingham, Phileine, Doff, Cliffy, Mennosson, Victorinox, Waaghals, Hulkio, RuneRose, 7eVeNL, Mike, Gorro,DJ_Day, Neleos, Ranja, slacker_nl, Tinuzzz_Talpa, SaintOfKillers, LoneWolf2003, Asap, TJLinden ook komen.
En als het kan Khalein, CWK, Twentemeisje, scanman01, GFP, EricusMaximus, MasterWouter, Oscar-Wilde, BwennieBren en ReSpawn ook.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:32 schreef Dopekoe het volgende:
Mogge
Waar is het schema voor wat in te vullen ?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:17 schreef Patch het volgende:
Dan stel ik voor dat er een FMT-Meet georganiseerd wordt en nog wel in dit topic !
Schema:quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:56 schreef Patch het volgende:
Waar; lijkt me Utrecht, vrij centraal toch?
Zullen ze heus wel terrasjes, bioscoopjes, restaurantjes en bosjes hebben...
Wanneer?
Roep maar de zaterdagen dat jullie kunnen in Augustus & September
Kon hiet niet vindenquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook niet even teruglezen he...
[..]
[..]
Schema:
augustus:
29 Dyon, Tombolafa
30 Dyon
september
5
6 Tombolafan
12
13 Tombolafan
19 Dyon, Tombolafan
20 Tombolafan
26 Tombolafan Dopekoe
27 Dyon, Tombolafan
Okee de beste dag, maar mocht een groot deel niet kunnen, kan je dan geen enkele andere dag (ik ben een drammer, ik weet t...) Desnoods zet je jezelf in sub op de dagen dat je eventueel wel maar liever niet ook kan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:48 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kon hiet niet vinden
Utrecht is makkelijk, das bijna naast mn deur, 7 minuten treinen en ik ben in Utrecht(of 25 min fietsen:P)
26 september is voor mij de beste dag
Ik zit iig al heel augustus vol...quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee de beste dag, maar mocht een groot deel niet kunnen, kan je dan geen enkele andere dag (ik ben een drammer, ik weet t...) Desnoods zet je jezelf in sub op de dagen dat je eventueel wel maar liever niet ook kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |