en als jullie lief spelen en braaf je bordje leeg eten krijgen jullie nog een kus voordat jullie naar bed gaan...quote:
ho ho, als wij vrouwen erbij zitten wordt er alleen lief gespeeld. dus geen gevecht... maar als je het eng vindt mag jij bij mij zitten hoor...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
HEY !!!!Gaat ie lekker. Eerst alle mannen over 1 kam scheren en dan mij nog bij die 2 vechtende kemphanen zetten!
Ik ben liever me zelf en ga wel op een afstandje naar jullie zitten kijken...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho ho, als wij vrouwen erbij zitten wordt er alleen lief gespeeld. dus geen gevecht... maar als je het eng vindt mag jij bij mij zitten hoor...
Zeg! Patch is off en nu neem jij het over???quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Als de dames nu eens lekker aan hun breiwerk gingen.... je merkt toch dat vrouwen geen verstand van internet of computers hebben. Maar wel van sokken stoppen of de keuken soppen....
Wel als jullie een beetje betuttelend gaan lopen doen. Daar kan ik zeer slecht tegen.....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg! Patch is off en nu neem jij het over???
ow... hoe lang duurt het voor je naar ons toe durft te komen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben liever me zelf en ga wel op een afstandje naar jullie zitten kijken...
Ja hoor, jullie lopen toch ook te plagen? Mogen wij dat niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel als jullie een beetje betuttelend gaan lopen doen. Daar kan ik zeer slecht tegen.....
moeilijk te zeggen. ik hou me bij "vreemden" altijd op een afstand...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow... hoe lang duurt het voor je naar ons toe durft te komen?
Hey hey, ik plaag jullie niet he...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor, jullie lopen toch ook te plagen? Mogen wij dat niet?
Ja wel hoor maar ik kan slecht tegen betuttelende taal.... daar zakt mijn humeur echt heel erg van...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor, jullie lopen toch ook te plagen? Mogen wij dat niet?
ik drink geen bierquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:07 schreef wyccie het volgende:
Of ga dan samen bier drinken, whatever.
ow, en het was al niet erg hoog natuurlijk... Maar je weet toch wel dat we het niet slecht met je menen??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja wel hoor maar ik kan slecht tegen betuttelende taal.... daar zakt mijn humeur echt heel erg van...
zo vreemd zijn we toch niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
moeilijk te zeggen. ik hou me bij "vreemden" altijd op een afstand...
weet ik hoe je eruit zie? weet jij hoe ik eruit zie? Dan zijn we best vreemden van elkaar. Ik zeg niet dat je vreemd bent, beetje raar kan geen kwaad...quote:
heb je er al naar gekeken dan? Dat iemand zo iets heeft wil toch niet gelijk zeggen dat er naar gekeken word. Maar al heb je gekeken dan is dat maar 1 kant op. Ik weet ook niet hoe jij eruit ziet. Maar al zou ik het weten ben je nog een vreemde voor mequote:
Ik was ook niet boos. Maar ik dacht ik ga nu even antifeministisch taal posten....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow, en het was al niet erg hoog natuurlijk... Maar je weet toch wel dat we het niet slecht met je menen??
?
nu weer goed?
nou ja, mocht je dus ooit ergens josh holloway en johnny depp een zandkasteel zien bouwen, dan zijn die twee vrouwen die het in de gaten houden Wyccie en ik...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
weet ik hoe je eruit zie? weet jij hoe ik eruit zie? Dan zijn we best vreemden van elkaar. Ik zeg niet dat je vreemd bent, beetje raar kan geen kwaad...
Ja, natuurlijk. Anders zou ik het niet zeggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:17 schreef dyonvbaal het volgende:
heb je er al naar gekeken dan?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:18 schreef tombolafan het volgende:
dan zijn die twee vrouwen die het in de gaten houden Wyccie en ik...
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was ook niet boos. Maar ik dacht ik ga nu even antifeministisch taal posten....
Om eerlijk te zijn, ik had er ook al niet meer aan gedacht dat ik dat ding heb nee..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Anders zou ik het niet zeggen.
Dacht alleen dat jij het misschien vergeten was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |