Fluffy is er weer!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:02 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik zal vanavond even kijken thuis! Werkweek is weer begonnen dus hopelijk kan ik deze week ook weer wat schrijven![]()
En blij dat er eens wat serieus gedaan wordt aan de meet
Denk overigens dat augustus zeker niet gaat lukken...
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:32 schreef Fluffy_Augurk het volgende:![]()
[..]
Ik blijf nog wel druk hoor, de komende weken.. verhuizen is niet niets! En hebben ook nog eens muren waar 3/4 lagen latex op moeten
Maar op mn werk kan ik wel af en toe op het forum en onderweg van/naar mn werk kan ik ook lekker wat schrijven in de trein
Cremekleurig/gebroken wit!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
drie tot vier lagen latex!!! wat voor kleur wil je het doen!
wel gezellig dat je af en toe nog op t forum komt!
oh...quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:15 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Cremekleurig/gebroken wit!
Zijn gipsen muren, zuigen al het vocht uit de verf op!
Het moet ook nog drogen hequote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef Patch het volgende:
2 kamers schilderen in 2 dagen lijkt mij geen goede schilder...
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef Patch het volgende:
2 kamers schilderen in 2 dagen lijkt mij geen goede schilder...
Misschien was het ook wel korter. Ik weet alleen dat ik de 2e dag uit mijn werk kwam en dat toen alles af was. Ik heb m 1 muur zien doen en dat was heel snel af, dus misschien dat hij maar een paar uur per dag gewerkt heeft.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:56 schreef Patch het volgende:
Dan vind ik het nog lang.
Ik kom uit een familie van schilderbedrijven en die zijn toch wel wat sneller of het droogt allemaal wat sneller...
Ik kom wanneer de meesten komenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien was het ook wel korter. Ik weet alleen dat ik de 2e dag uit mijn werk kwam en dat toen alles af was. Ik heb m 1 muur zien doen en dat was heel snel af, dus misschien dat hij maar een paar uur per dag gewerkt heeft.
En vul jij dat schema nou ook eens in!
Ga jij fluffy ff helpen dan!quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:01 schreef Patch het volgende:
precies, 2 kamers in 1 ochtend is echt wel te doen.
Dan zou ik welgeteld in 2,5 ochtend klaar moeten zijn...quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:01 schreef Patch het volgende:
precies, 2 kamers in 1 ochtend is echt wel te doen.
zullen vast wel trucjes voor zijn toch? eerst behangen ofzo?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:28 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dan zou ik welgeteld in 2,5 ochtend klaar moeten zijn...
Tenzij we de bijkeuken en de hallen (3) meetellen...
En toch gaat het niet met die gipsplaten
Sja... als ik moet gaan behangen dan komt het hele huis er vast schots en scheef uit te zienquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zullen vast wel trucjes voor zijn toch? eerst behangen ofzo?
tja, lijkt me dat zoveel lagen latex ook niet al te goedkoop wordt... en behangen is niet moeilijk hoor, kan ik zelfs!quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:34 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Sja... als ik moet gaan behangen dan komt het hele huis er vast schots en scheef uit te zien
Bovendien hebben we maar een krap budget en een veel te groot huis om aan te pakken...
Dank uquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja, lijkt me dat zoveel lagen latex ook niet al te goedkoop wordt... en behangen is niet moeilijk hoor, kan ik zelfs!
sterkte in elk geval!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |