abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71891772
Vandaag hoorde ik het tijdens werk weer op de radio.
"Balkenende zegt dat hij zich zorgen maakt over de economie."

Heel Nederland weet dat we in de grootste krisis sinds jaren zitten, en dat dat nu al iets van een jaar gaande is, en Balkenende geeft een persbericht, en komt dan met zo'n opmerking aan.
Waarom zou je dat nou zeggen, als heel godvergeten Nederland iedere dag op tv te horen krijgt, dat de werkeloosheid stijgt, bedrijven in de problemen komen, de banken al een eeuw in de narigheid zitten, mensen minder uit durven geven blablabla...

En een jaar later, komt de grote ziener met "Ik maak me zorgen over de economie."
Ja, duh!
Zeg dan iets inhoudelijks, gek.

Als de verkiezingen in de buurt zijn lult hij 3 minuten over iets wat ook in 1 zin te zeggen is, en als er echt iets te vertellen valt, komt hij met one-liners, over iets wat iedereen al een jaar weet.
pi_71891887
MENSEN OPEN JE OGEN!!! LAAT JE NIET GEK MAKEN DOOR BALEKEN BENDE EN WOUTERTJE BOS DIE MANNEN KRIJGEN WACHTGELD EN LATEN DE BURGERS BETALEN!!!!! VOOR HUN DOMME FOUTEN!!!! STEM ALLEMAAL GEERT EN DE VERKIEZINGEN KOMEN SNELLER DAN ZE DACHTEN WEG MET DIT CORRUPTIE KABINET!!!! MIJN ZOON WACHT AL TWEE WEKEN OP ZIJN UITKERING EN BALKENEDNE EN WOUTERTJE BOS GEVEN MILJARDEN AAN DE BANKEN HET IS EEN SCHANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111MENSEN OPEN JE OGEN!!!! WE WoRDEN INGEDOMMELD MAAR IK ZAL DAAR NIET IN MEEGAAN!!!!!!!!!!!!!!
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_71891915
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 00:12 schreef Hetiszover het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN!!! LAAT JE NIET GEK MAKEN DOOR BALEKEN BENDE EN WOUTERTJE BOS DIE MANNEN KRIJGEN WACHTGELD EN LATEN DE BURGERS BETALEN!!!!! VOOR HUN DOMME FOUTEN!!!! STEM ALLEMAAL GEERT EN DE VERKIEZINGEN KOMEN SNELLER DAN ZE DACHTEN WEG MET DIT CORRUPTIE KABINET!!!! MIJN ZOON WACHT AL TWEE WEKEN OP ZIJN UITKERING EN BALKENEDNE EN WOUTERTJE BOS GEVEN MILJARDEN AAN DE BANKEN HET IS EEN SCHANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111MENSEN OPEN JE OGEN!!!! WE WoRDEN INGEDOMMELD MAAR IK ZAL DAAR NIET IN MEEGAAN!!!!!!!!!!!!!!
Heb je CAPS-LOCK aan gezet of SHIFT ingehouden om dat te typen?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:13:31 #4
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_71891929
quote:
biertje?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_71891934
Die man is toch niet real!!!!!!!!
Jezus dat zit volgens mij voorin de kerk op zondag en meer niet!
Een pion een pinokkio...zit niks bij zie je toch zo wel?
Djezus blablaat...etc..omdat hij wel moet nu ja hij zit er warmpjes bij that's all!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_71891954
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 00:13 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Shift ingehouden, net als die paupers op Telegraaf.nl
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_71891964
quote:
Nou nou, ik denk niet dat er andere politici zijn die zo'n krisis wel kunnen oplossen, het gaat niet zozeer om welke partij er aan de macht is, meer waarom hij van die overduidelijke opmerkingen maakt.
pi_71892003
pi_71892148
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 00:13 schreef zhe-devilll het volgende:
Die man is toch niet real!!!!!!!!
Jezus dat zit volgens mij voorin de kerk op zondag en meer niet!
Een pion een pinokkio...zit niks bij zie je toch zo wel?
Ik heb het idee dat hij denkt dat hij zo moet praten omdat "het volk" het anders niet meer zou snappen.
Maar zo dom zijn Nederlanders toch ook weer niet zeg.

Dat ze nu ineens schrikken en zeggen "Hee, Klaas, ik hoor net dat het volgens onze premier niet goed gaat met de economie, wist jij dat al?"
"Nee, Bep, meen je dat nou? Da's een domper, zeg!"
pi_71892340
Balkende is bagger.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71892477
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 00:21 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat hij denkt dat hij zo moet praten omdat "het volk" het anders niet meer zou snappen.
Maar zo dom zijn Nederlanders toch ook weer niet zeg.

Dat ze nu ineens schrikken en zeggen "Hee, Klaas, ik hoor net dat het volgens onze premier niet goed gaat met de economie, wist jij dat al?"
"Nee, Bep, meen je dat nou? Da's een domper, zeg!"
Nou qua tv denk ik tegenwoordig wel wat is ons land afgezakt naar pauper volk..gruwel!
De kleding, afschuwelijk...moet je België zien en Duitsland daar weet men zich nog te kleden ik schaam mij diep voor dit land....
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_71892485
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 00:16 schreef ufopiloot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis: "Het kan toch niet zo zijn, dat..."
pi_71892664
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 00:31 schreef Anchor het volgende:

[..]

Ik mis: "Het kan toch niet zo zijn, dat..."
En "Ik heb zojuist Jan Smit nog een sms-je gestuurd...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:45:49 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71892892
Heb de hele persconferentie gezien. Wel knap om zoveel niets te zeggen met al die vragen die gesteld werden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_71894020
Balk-ellende bereid ons voor op het zoutzuur, oftewel belastingen omhoog of nieuwe belastingen en subsidies worden afgeschaft. allemaal omdat die banken 80 miljard ana hulp hebben gekost, de staat is gewoon een bedrijf en moet ook kostendekkend werken
pi_71894058
oude mensen die blind PVDA en CDA stemmen bedankt

zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:55:42 #18
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_71894271
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:41 schreef the_legend_killer het volgende:

Die mensen moeten echt het stemrecht ontnomen worden.
pi_71894315
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:41 schreef the_legend_killer het volgende:

Het zijn volgens mij vooral CDA stemmers die altijd blind stemmen hoor, PVDA heeft nog wel eens hoogte en dieptepunten, het CDA blijft de laatste tig jaar altijd constant.
pi_71894409
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:59 schreef Lamon het volgende:

[..]

Het zijn volgens mij vooral CDA stemmers die altijd blind stemmen hoor, PVDA heeft nog wel eens hoogte en dieptepunten, het CDA blijft de laatste tig jaar altijd constant.
PVDA heeft toch ook een vaste clan.
Ze trekken nu vooral aan de mouw van allochtonen, want ze raken veel stemmen kwijt aan Wilders
En dat moeten ze goedmaken
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 02:17:22 #21
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71894496
quote:
[ afbeelding ]
Haha, leuk bedacht, kan creactiever, maar het idee is goed.
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
pi_71894536
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 02:08 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

PVDA heeft toch ook een vaste clan.
Ze trekken nu vooral aan de mouw van allochtonen, want ze raken veel stemmen kwijt aan Wilders
En dat moeten ze goedmaken
Bij de oudste generatie is het toch het Christelijk geloof wat uiteindelijk de doorslag geeft, dus die verlaten het CDA nooit.
De PVDA wordt soms te links, dan weer te rechts voor een linkse partij, dan weer te soft, dan weer te aso gevonden, volgens mij hebben die niet echt een vaste clan meer.
pi_71894543
Als je Balkende omdraait lees je Illuminati.

Het is een complot zeg ik je.
pi_71894619
quote:
Nou nou nou, ten eerste wordt je in de intake al vertelt dat je op een uitkering wel wat langer wacht dan twee weken hoor.

Denk je echt dat onze "blonde verlosser" dat even kan oplossen allemaal? vergeet niet dat hij van VVD was en dat die niet veel voor de uitkeringen deden! trouwens die man doet net als de rest, ze roepen allemaal wat wij als kiezers willen horen, maar als ze eenmaal macht hebben worden ze nu eenmaal gecorrumpeerd. Dat doet macht nu eenmaal.
lalalala ik kan je niet horen lalalalaa
pi_71894636
quote:

pi_71894668
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 00:36 schreef Lamon het volgende:

[..]

En "Ik heb zojuist Jan Smit nog een sms-je gestuurd...
Whahahaha
pi_72194878
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 00:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Balkende is bagger.
Tja als hij geen bagger was was ie helemaal niets...
pi_72195328
quote:
[ afbeelding ]
Dit blokje heeft weinig te maken met de manier waarop JPB praat; het lijkt eerder van toepassing op de gemiddelde politicus. Ik zou op z'n minst: "dan moeten we zeggen van" toevoegen.

OT: Als men op de radio meldt dat "Balkenende zegt dat hij zich zorgen maakt over de economie", dan wil dat niet zeggen dat dat alles is wat hij gezegd heeft. Misschien heeft JPB voor de verandering wel een uitermate briljant betoog van twintig minuten gehouden. Je kunt er beter over klagen dat ze bij de radio zo'n op zichzelf inhoudsloze uitspraak nieuwswaardig vinden.
"Half the lies they tell about me aren't true."
- Yogi Berra
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:16:41 #29
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72196452
"beste landgenoten,

Ik ben diep geschokt door deze gebeurtenis. De impact die het heeft op de economische welvaart onder de mensen is groot. We zullen alle nodige middelen raadplegen om de economie op te krikken. Minister Bos van Financiën zal verdere toelichting geven;"

"nou kijk, het ging gewoon erg vervelend met de fortis overname. Ennne hierdoor zijn we veel geld verloren. Dit wordt vooral veroorzaakt door die ene klote partij genaamd... "Jantje, woutertje komen jullie ook spelen"

TEH ENDĦĦĦĦżżż
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:19:36 #30
250488 Teezie
niet(machine)
pi_72196539
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 00:13 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Shift ingedrukt, laatste zin zie ik een kleine lettertje en aangezien hij worstvingers heeft is dat hem niet opgevallen!
Chubun Tomata
pi_72201984
Harry Potter deel 10?
Roken is lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')