De Telegraaf weet weer een mooie (waarschijnlijk ietwat aangedikte) quote te brengen.quote:Ook spits Jack Tuyp kreeg wat naar het hoofd geslingerd toen hij naar de bus liep. "Ik liep door, maar Melvin en Kelvin reageerden wel. Er werd wat gevochten, maar wat vervolgens gebeurde was schandalig. Een politiewagen kwam meteen met hoge snelheid en sirenes aanrijden, terwijl spelers opzij moesten springen en er kinderen stonden, die begonnen te huilen. Ik zag hoe Melvin als een crimineel de auto werd ingeduwd", aldus Tuyp.
Inderdaad! net zoals op het veld, is er een opstootje beide geel. Hier is het de een begint, de ander reageert en wordt gepakt en de beginner krijgt niets..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:39 schreef Khalen het volgende:
Altijd beide partijen oppakken vind ik. Die gasten die nu beledigingen hebben gepleegd zullen het de volgende keer weer doen.
+ 1e boete van 650 euro heah.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:23 schreef ofney het volgende:
SV zouden ze Platje moeten geven
De beginner begon niet met slaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:17 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Inderdaad! net zoals op het veld, is er een opstootje beide geel. Hier is het de een begint, de ander reageert en wordt gepakt en de beginner krijgt niets..
Maynard is zo mogelijk nog dommer, als je hem ziet voetballen tenminste.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:35 schreef Chain_Reaction het volgende:
Platje is natuurlijk vooral een zelfingenomen ventje en niet de allerslimste.. Die andere gozer ken ik niet.
Erg dom en zal nog wel de nodige consequenties hebben.
We? Sinds wanneer zijn er mensen die zich identificeren met Omniworld?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:18 schreef Ronhui het volgende:
maar het belangrijkste is dat we hebben gewonnen op het veld
Sinds de crisis denk ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We? Sinds wanneer zijn er mensen die zich identificeren met Omniworld?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zolang er niets strafbaars is gebeurd, geen zinnen of woorden van de verboden lijst zijn gezegd.. .dan is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:39 schreef Khalen het volgende:
Altijd beide partijen oppakken vind ik. Die gasten die nu beledigingen hebben gepleegd zullen het de volgende keer weer doen.
sinds een jaar of 4 denk ik...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens jou ja..... daar hebben we het alquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:15 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
![]()
Die club wordt volgens mij zelfs in Almere compleet genegeerd. Iedereen is daar voor Ajax en de club is eigenlijk best kansloos, het zal nooit iets worden.
Ik dacht exact hetzelfde...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:00 schreef DIGGER het volgende:
Die opmerking erbij dat ze zich niet konden legitimeren, terwijl ze natuurlijk wel op het wedstrijd formulier staan en de fans die hen negatief toezongen ze zo kenden. Maar weer een leuk argument voor een extra boete natuurlijk
www.jupilerleague.nlquote:Platje en Maynard in wachtkamer
Melvin Platje en Kelvin Maynard weten dinsdag of ze worden gestraft voor hun vechtpartij na afloop van het duel met FC Omniworld. FC Volendam en de KNVB geven dan uitsluitsel over mogelijke sancties.
Het tweetal is in afwachting van strafrechtelijke vervolging, omdat ze op weg naar de spelersbus slaags raakten met supporters van Omniworld. Bovendien konden Platje en Maynard zich niet legitimeren.
Het bestuur van Volendam komt dinsdag bijeen om zich te beraden. "Om te kijken of we iets of niets doen richting de spelers. De lezingen van de partijen staan nogal haaks op elkaar", aldus voorzitter Henk Kras in De Telegraaf.
De KNVB beschikte maandag nog niet over de uitgebreide veiligheidsrapportage van FC Omniworld. "En we vragen van alle betrokken partijen rapportages op, zodat de aanklager betaald voetbal kan bepalen of er een vooronderzoek wordt ingesteld", laat woordvoerster Marloes van de Laan namens de voetbalbond weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |