Moet jij niet naar de fok 10 jaar meetquote:
ik denk het niet, ik ben niet zon een meeterquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de fok 10 jaar meet
Oh, ik ben vroeger wel paar keer geweest, maar ga nu niet denk ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:25 schreef murp het volgende:
[..]
ik denk het niet, ik ben niet zon een meeter
dan kom jij toch voor heel ONZquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh, ik ben vroeger wel paar keer geweest, maar ga nu niet denk ik
Gaat er verder niemand dan van ONZquote:
Ik zie de lol daar ook niet van inquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:25 schreef murp het volgende:
[..]
ik denk het niet, ik ben niet zon een meeter
Fokmeets zijn ook raarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zie de lol daar ook niet van inIk zit ook op een BMWforum en 2 a 3x per jaar zijn er meets in de buurt waar ik dan wel even heen ga. Maar dat is meer om '' de auto's kijken en wat bijpraten''
opzich lijkt het me wel leuk, omdat ik zoveel tijd aan FOK besteed, maar ik heb hier ook gewoon een gezin en zie FOK! meer als iets online achtigquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zie de lol daar ook niet van inIk zit ook op een BMWforum en 2 a 3x per jaar zijn er meets in de buurt waar ik dan wel even heen ga. Maar dat is meer om '' de auto's kijken en wat bijpraten''
Misschien om de users eens te zien. Maar op Fok!heb je ook nog een beetje anonimiteitquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:32 schreef murp het volgende:
[..]
opzich lijkt het me wel leuk, omdat ik zoveel tijd aan FOK besteed, maar ik heb hier ook gewoon een gezin en zie FOK! meer als iets online achtig
ja dat ook, ik denk alleen dat huppelmuts weet hoe ik er uit ziequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien om de users eens te zien. Maar op Fok!heb je ook nog een beetje anonimiteit
Echt welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:36 schreef murp het volgende:
[..]
voor de rest ben ik niet de persoon in mijn fotoboek
Niet hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:36 schreef murp het volgende:
[..]
ja dat ook, ik denk alleen dat huppelmuts weet hoe ik er uit zie
voor de rest ben ik niet de persoon in mijn fotoboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |