Geen fietsquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zo groot is Emmen toch niet, kan hij niet fietsen
Heb hem ook gebracht, ook ik wil wel eens een avondje rustquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je doet toch iets fout als je je vriend uit de kroeg op moet halen, en ja het is vakantie, maar ik zeur heul niet.
Hij zou eerst as maandag weggaan maar dat gaat niet door. Hij gaat dus pas 31 aug wegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:40 schreef justmattie het volgende:
lopen dan maar
Wanneer gaat ie weer naar het werk? Rust genoeg heb je dan weer toch
Kun je de drukte nog wel aan dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zou eerst as maandag weggaan maar dat gaat niet door. Hij gaat dus pas 31 aug weg
3 weken langer sex voor jou dusquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zou eerst as maandag weggaan maar dat gaat niet door. Hij gaat dus pas 31 aug weg
Nee daarom heb ik hem net bij de kroeg gedumptquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kun je de drukte nog wel aan dan?
Dat is inderdaad wel een heerlijk pluspuntquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
3 weken langer sex voor jou dus
Dus je bent trouw aan je partner?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een heerlijk pluspunt
Jij niet danquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus je bent trouw aan je partner?
Kwam zomaar bij me opquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom zou ik niet trouw zijn aan mijn partner
Soms wel, maar meestal heeft het geen gunstig effect.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:50 schreef Huppelmuts het volgende:
heb jij ook altijd die drang om het eerste dat bij je opkomt te zeggen/typen?
Ik wel helaasquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:50 schreef Huppelmuts het volgende:
heb jij ook altijd die drang om het eerste dat bij je opkomt te zeggen/typen?
Vooral wanneer je mensen graag de gek wat aansteektquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan soms wel leuk zijn hoor![]()
Te vaak heeft het inderdaad een ongunstige uitkomst
Balen hé, hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus mijn vriend zijn GSM had last van een lege batterij. Was ik zo lief om hem mijn foon mee te geven.
Nu is mijn foon dus kapot
Je moet wel op blijven letten hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:36 schreef Ezechielk het volgende:
Hé, pagina 2 alweer...
In bed slaap ik liever, of doe ik andere dingen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je moet wel op blijven letten he
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In bed slaap ik liever, of doe ik andere dingen...
Nee, anders had je wel zo'n groen metertje gezien bij de icoontjes rechtsquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Hebben jullie eigenlijk ook een Fok! abo?
kijk maar bij mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, anders had je wel zo'n groen metertje gezien bij de icoontjes rechts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |