We zijn tot 9 uur open, maar we moeten nog opruimen enzo dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
En die zijn tegenwoordig tot 10 uur open ja
Helaas voor het personeel maar gelukkig voor de consument
Ik ben ook lief.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:38 schreef murp het volgende:
[..]
het kassameisje
ik vind dat altijd van die lieve meisjes-meisjes
Nee die neemt hij nooit mee (mag niet van mij) maar om een of andere duistere reden doet de afstandsbediening van de tv het niet meer en dus kunnen we niet naar het av kanaal zappen om te wii-en. En ik weiger om hem aan te sluiten op een ieniemini tvquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:46 schreef justmattie het volgende:
Ola
Heeft R. de WII weer mee ofzo Hups?
Koop dan een nieuwe afstandbedieningquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die neemt hij nooit mee (mag niet van mij) maar om een of andere duistere reden doet de afstandsbediening van de tv het niet meer en dus kunnen we niet naar het av kanaal zappen om te wii-en. En ik weiger om hem aan te sluiten op een ieniemini tv
Nah binnenkort ff nieuwe tv aanschaffen deze is al zo oudquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Koop dan een nieuwe afstandbediening![]()
Dat kan ook. Gewoon het probleem rigoureus aanpakkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah binnenkort ff nieuwe tv aanschaffen deze is al zo oud
Neequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:54 schreef LangeJan het volgende:
[..]
ZIjn er ook kassameisjesvullers?
Nee ga ik zo kijken als ik terugkomquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:58 schreef justmattie het volgende:
HUPPELSSSSS Heb je OEREND HARD al gezien?
Whiskey, als ik m'n biertje opheb schenk ik er ook maar 1 inquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ff mn vriend wegbrengen die gaat aan de whiskey bij vrienden
Oke oke okequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ga ik zo kijken als ik terugkom
We hebben hier iets van 5 flessen staan, kreeg hij allemaal voor zn verjaardagquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Whiskey, als ik m'n biertje opheb schenk ik er ook maar 1 in
Hierbij meld ik mij vrijwillig aan. It's a dirty job, but someone's gotta do it.quote:
Ik kreeg er 3 (nog lekkere goede ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben hier iets van 5 flessen staan, kreeg hij allemaal voor zn verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |