Vanmiddag deed ik boodschappen in de supermarkt, in de Albert Heijn wel te verstaan. Enfin, om een lang verhaal kort te maken sloot ik aan in de rij voor de kassa en legde al mijn boodschappen op de band. Net nadat ik dat had gedaan, dacht ik: 'Shit, knoflooksaus vergeten, snel halen!'. Zoals jullie weten ben ik een keurige jongeman en wilde niet dat mijn boodschappen onbeheerd zouden liggen op de kassaband en vervolgens voor consternatie en een verward kassameisje zou zorgen.
Een andere wachtende persoon stond voor me, dus ik dacht 'even vragen of die op de boodschappen kan letten!' Ik kon van achteren alleen niet zien of het een meneer of een mevrouw was. Dus ik ging een beetje meer naar rechts om het gezicht meer van opzij te zijn. Al snel spotte ik een hele hoop baardharen, dus: "Meneer kunt u even op mijn boodschappen letten, even nog wat halen!". "Oh goed, maar ik ben een mevrouw hoor" Ik:

. Anyway, eind goed al goed, ik kwam weer terug met de knoflooksaus en kon gaan afrekenen.
Klacht: Manwijf met stoppels die me in de war maakt in de supermarkt!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>