SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zometeen de niet uitgezonden prelims downloaden, die staan al op de bekende mma tractor.
Al met al is het zeker geen teleurstellend event!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bla Bla Bla :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]Idd en dat was Houston Alexander die door James Irvin in 8 seconden (flash) KO gemept werd door een superman punchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze kwam ik op sherdog tegen, hehe
[ Bericht 12% gewijzigd door Fyodor op 30-08-2009 21:11:57 ]Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:05 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Idd en dat was Houston Alexander die door James Irvin in 8 seconden (flash) KO gemept werd door een superman punch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij was dat al eerder, en was Irvin vs Houston een evenaring, maar ik ben er niet zeker van.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:05 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Idd en dat was Houston Alexander die door James Irvin in 8 seconden (flash) KO gemept werd door een superman punch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Don Frye previously held the record for the fastest knockout in UFC history. Frye knocked out his opponent Thomas Ramirez in 8 seconds at UFC 8.
damn wat een irritante bek heeft die gast. kan niet wachten op de dag dat hij KO wordt gemept.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:05 schreef Fyodor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gast, wtf, wij houden van Anderson Silva (niet gay). Is een figuur met een typische persoonlijkheidquote:Op maandag 31 augustus 2009 02:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
damn wat een irritante bek heeft die gast. kan niet wachten op de dag dat hij KO wordt gemept.
heb genoten van 102 trouwens
Damnquote:It was announced during the UFC 102 post-fight press conference that Randy Couture has inked a new UFC contract.
Going into UFC 102, Couture had one fight left on his deal and it was revealed at the post-presser that "The Natural" signed a new UFC deal for six fights or 28 months.
Couture expressed interest in just taking "interesting fights", not clarifying whether or not his future will be at Heavyweight or Light Heavyweight.
Dat lijkt me erg verstandig. Randy heeft nog altijd fighting spirit in zich en hele goede skills, alleen van bijvoorbeeld Brock winnen lijkt me een zeer moeilijke opgave. Desondanks kan hij nog genoeg heavyweights verslaan in die tijd. Wat te denken van bijvoorbeeld Antoni Hardonk? Die zal het heel lastig krijgen tegen Couture met zijn matige takedown defense.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik hoorde ook dat de UFC er eigenlijk vanuit gaat dat hij die 6 fights niet alle 6 zal vechten. Mocht hij in die ruim 2jaar maar komen tot een totaal van 4 of 5 was dat volgens de berichten helemaal geen probleem
Erg jammer, ik weet dat ik niet voor mezelf spreek als ik zeg dat ik graag Gina in de Playboy had willen zien! Zou gelijk het blad kopen!quote:Gina Carano has been propositioned by Playboy to appear in her very own knockout spread ... but don't expect to see Gina naked any time soon.
Carano's agent tells us Playboy has knocked on her door multiple times over the past year, but the fighter has shot down their offers so quickly that "it never even reached to a point where we would talk about money."
Als ik baas bij de playboy was dan zou ik haar net zolang stalken totdat ze overstag gaatquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Dat bericht komt iedere week nou wel voorbij, al vanaf dat ze bekend is
Gewoon ff een hypothese he... Jij hebt die foto's van Gina... Je weet hoe hard ze traint en wat ze kan, ga jij die dan verspreiden? Dat kind komt echt wel even naar je toe voor een rear naked choke (op z'n minst)quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb liever wat naaktfoto's via een gefrustreerde ex (better yet, een sex tape) in de playboy zien ze er zo opgetuned uit
quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Gewoon ff een hypothese he... Jij hebt die foto's van Gina... Je weet hoe hard ze traint en wat ze kan, ga jij die dan verspreiden? Dat kind komt echt wel even naar je toe voor een rear naked choke (op z'n minst)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |