Zal wel te maken hebben gehad met 'vette bloederige stukken' uit de OP.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Die Google ad onder de OP
Ontlasting problemen?
Ontlasting? Laat u preventief onderzoeken.
www.privatescan.nl/ontlasting_!
Dat weet ik zekerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben gehad met 'vette bloederige stukken' uit de OP.
bij Telfort wordt je ook genaaid?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:54 schreef wapwip het volgende:
Ik heb een telfort reclame... hoe die in dit topic past snap ik niet echt
quote:
Google ads aan hebben staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Die Google ad onder de OP
Ontlasting problemen?
Ontlasting? Laat u preventief onderzoeken.
www.privatescan.nl/ontlasting_!
Goffedomme, ik hep helegaar geen reklame.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:54 schreef wapwip het volgende:
Ik heb een telfort reclame... hoe die in dit topic past snap ik niet echt
Wat gebruik jij dan om die ads tegen te gaan?quote:
Aan de andere kant: na RTL5 de film nog een keer op DVD kijken, speciaal voor de bloederige stukken is ook zo wat...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:50 schreef MoonCore het volgende:
Ja maar het gaat zich om het principe.
Zelfs de bijl in de voet scene is er uitgekniptquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:40 schreef J.Herrer het volgende:
Ja die scene dat die negerin doormidden werd gehakt door zo'n wagen mis ik altijd
Of die onthoofding met 2 zwaarden
noscript plugin bij firefox, block google-analitics en google syndication :3quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan om die ads tegen te gaan?
Nog een reden om alles te downloaden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:49 schreef MoonCore het volgende:
Kijk ik ook eens TV, Gladiator is nu bezig op RTL5 met allemaal de kleine vette bloederige stukken er uitgeknipt![]()
Klacht: Amerikaanse toestanden op de Nederlandse TV.
Je kan ze uitzetten in je profiel, lol.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan om die ads tegen te gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |