Ja, mijn spastische balk jeweetzquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:48 schreef CarOnline het volgende:
En het is Gerrrrrrt.
Maar dan met 1 r.
Snel gedaan, want je zult zien dat er anders allerlei vervelende sujetten genaamd Marnu de popi komen uithangen. "Hier ben ik hoor!"quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Gert! het is natuurlijk Manu. Wil je dat veranderen prrrrrrrrrrretty please?
Oh dit doet mij aan een tekenfilmpje ofzo van vroeger denken.quote:
Dr zit toch geen spatie in Gertquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, mijn spastische balk jeweetz
En dan komen er toch nog mensen langs die er verder bijna nooit meer zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Snel gedaan, want je zult zien dat er anders allerlei vervelende sujetten genaamd Marnu de popi komen uithangen. "Hier ben ik hoor!"
Ala Barbapapa.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dit doet mij aan een tekenfilmpje ofzo van vroeger denken.
Dat die dingen ineens iets werden. Of een soort kleipoppetjes.
Jah! Dan zakten ze in elkaar tot een plasje verf en daarna vormde het zich weer tot een poppetjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:01 schreef hondjes het volgende:
Nog maar een keertje dan..![]()
Manu , waar ben je...
Niet zíchtbaar nee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan komen er toch nog mensen langs die er verder bijna nooit meer zijn
Jaaaaa!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jah! Dan zakten ze in elkaar tot een plasje verf en daarna vormde het zich weer tot een poppetje
Hi therequote:
Zeg op!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb iets heel raars op een foto, maar jullie mogen niet lachen als ik het vertel
Ik ben dus echt niet gek he.quote:
Oeh ja! Weet jij nog hoe dat heette? Want daar heb ik een tijd terug eens naar gezocht, maar ik kon het toen niet vinden, Juud heeft toen ook nog gezocht, maar niets!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
He bah!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben dus echt niet gek he.
Nou .... in Parijs was ik in het cafe waar Amelie Poulain zich voornamelijk afspeelde en daar heb ik een foto gemaakt van de bar en nu staat er op die foto een man die er in het echt helemaal niet was![]()
En de houding van die man klopt niet met de plaats waar hij zich bevindt.
Ahh jaaaaa dat cafequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou .... in Parijs was ik in het cafe waar Amelie Poulain zich voornamelijk afspeelde en daar heb ik een foto gemaakt van de bar en nu staat er op die foto een man die er in het echt helemaal niet was![]()
Ik neem aan dat je gewoon een digitale camera gebruikt hebt? Met een ouderwetse analoge kan ik me nog voorstellen dat er 2 foto's over elkaar genomen zijn maar met een digitale.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het was een digitale. Ik denk dat jullie me nu allemaal voor gek verklarenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gewoon een digitale camera gebruikt hebt? Met een ouderwetse analoge kan ik me nog voorstellen dat er 2 foto's over elkaar genomen zijn maar met een digitale.....![]()
Misschien was het een cafégeest
Heb 3 jaar geleden in een bar in Spanje een soort van liftje gezien, te gek om te zien, zie je zomaar iemand achter de bar omhoog komen. Kan dit het geval zijn? Of spookt het daar?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het was een digitale. Ik denk dat jullie me nu allemaal voor gek verklaren
dat is miakael jackson die uitr het keukenkastje kruiptquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad, het was in Cafe Les deux Moulins, er stonden ook allemaal dingen uit de film. De kabouter, foto's van de kabouter op reis. heel leuk!
Behalve die foto, ik krijg er elke keer de kriebels van![]()
[ afbeelding ]
Onderin het midden zie je die man, maar die was er niet en het kan ook niet als je kijkt naar zijn lichaamshouding.
Heb ik al gedaan, noppesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:34 schreef hondjes het volgende:
Als je op google het cafe doet, en dan afbeeldingen, kan je er binnen kijken, misschien
komt hij ergens voor op die fotos...
Ben zelf even te moe, om al die fotos te bekijken, en ga vroeg naar bed, morgen terug naar Nederland..
Thanks,,ga nu douchen en dan maar mijn bed in...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, noppes![]()
Slaap lekker en goede reis
Dat dus, het ziet er idd naar uit alsof hij uit een kelder komt, de prullenbak lijkt ook door het openen van de deur te zijn weggeschoven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Lijkt net of die man uit de kelder komt , ja zie het, vreemd ja.![]()
![]()
Zou dit bijna willen uitzoeken.![]()
Ja ik geloof je.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
Jullie geloven me wel een beetje, toch?
Daar denk ik dus ook aan, gewoon de kelder onder de bar, heb dat, zoals ik eerder vrmeldde, al eem gezien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
de kelder onder de bar, om een fust aan te sluiten. Klaar opgelost, slotje!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar denk ik dus ook aan, gewoon de kelder onder de bar, heb dat, zoals ik eerder vremeldde, al eens gezien.
Tis aan Deissy om die mogelijkheid te weerleggen..
Tenminste iemand die me gelooftquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja ik geloof je.
Kan het zijn dat toen je deze foto nam dat die man net met een liftje omhoog kwam of de kelder uit kwam?
Er is op Fok een Parijs topic ,misschien zijn er mensen die dit cafe kennen.
Frankrijk
Bizar maar hij zou toch iets door moeten schijnen dan? Of kijk ik echt teveel tv? Hij ziet er zo levendig en gekleurd (quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenminste iemand die me gelooft![]()
Dan zal ik daar eens een kijkje gaan nemen![]()
Het ging zo: Ik nam de foto, loop terug naar mijn tafeltje (2 meter), kijk naar het resultaat en zie die man en die was er in het echie niet en ook geen liftje of zoiets.
Ik snap dat je er geen verklaring voor hebt maar je moet ook begrijpen dat andere mensen er een verklaring voor zoeken, toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Ja nou, het klinkt allemaal zo stom, maar ik heb er verder ook geen verklaring voor.
We snappen er niets van![]()
Iets anders nu? Ja?
Je kwam er in het cafe al achter? Ik dacht bij het terugkijken ofzo. En ben je toen nog weer achter de bar gaan kijken? Wat vaag!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging zo: Ik nam de foto, loop terug naar mijn tafeltje (2 meter), kijk naar het resultaat en zie die man en die was er in het echie niet en ook geen liftje of zoiets.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:49 schreef CarOnline het volgende:
Hij heeft wél een eng hoofd, dat moet ik toegeven![]()
En hij staat er op een rare manier op, ik kan me voorstellen dat je je helemaal de rimram schrikt
Ja!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Ja nou, het klinkt allemaal zo stom, maar ik heb er verder ook geen verklaring voor.
We snappen er niets van![]()
Iets anders nu? Ja?
Nee, één keer eerder maar dat was ook echt erg. Toen was die heel ziek.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:57 schreef Chanel5 het volgende:
Manu was voor mijn vakantie al weg, nu nog steeds?Maakt hij daar een gewoonte van?
We waren met stomheid geslagen, keken telkens weer achter die bar en wilden het nog gaan vragen. Maar mijn frans is niet zo geweldig en ik vond het zo dwaas.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kwam er in het cafe al achter? Ik dacht bij het terugkijken ofzo. En ben je toen nog weer achter de bar gaan kijken? Wat vaag!
Maar ok, ander onderwerp
Weet niet of het frankrijk topic wel geschikt is , deze is er ook nogquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
URI ???quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik ermee naar Ogilvie, hoe heet die ook alweer van voren?
dus jij hebt nog intensief mailcontact met hem?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:01 schreef FANN het volgende:
Manu heeft gewoon genoeg van jullieeeeeeeeeeeeeeee
begrijp dat dan gewoon......![]()
opgelost slotje........
http://www.derekogilvie.com/quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat je me niet meer in je kliek wilde omdat ik ook hyves heb en jouw kliek heeft toch geen hyves?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja!
Je hebt de kliek zomaar opgezegd en dat moet schriftelijk met een maand opzegtermijn.
En nu ben je al aan het boeren en ik zit hier als Toos.![]()
[..]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dus jij hebt nog intensief mailcontact met hem?
Derek!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We waren met stomheid geslagen, keken telkens weer achter die bar en wilden het nog gaan vragen. Maar mijn frans is niet zo geweldig en ik vond het zo dwaas.
Gewoon foto er neer knallen en kijken wat de reacties zijn? Dan voel ik me ook niet zo dwaasquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Weet niet of het frankrijk topic wel geschikt is , deze is er ook nog
Frankrijk: La Douce France!
Misschien een ander topic op fok, of mensen die met fotografie bezig zijn.
Beoordeel de mooiste foto van vandaag #30
Jawel want ik zei nog dat ik het ook had. Brian en Amanda-vriendin die ik ben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me niet meer in je kliek wilde omdat ik ook hyves heb en jouw kliek heeft toch geen hyves?
Ik riep nog wel: sms Kliek aan, omdat ik niet zoveel met mijn hyves doe, maar was toen nog steeds kliekloos, dus nu boer ik en das leuk! Ik zou alleen meer geld willen voor een stal en een picknick-set.
Euh en je had nog wel 20 goede redenen om het te drinken!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:06 schreef FANN het volgende:
ik geloof dat ik niet zo geod tegen bier kan
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Derek!![]()
(daar moest ik toen ook al zo om lachen, die mevrouw met bruine krullen en zo'n het licht is aan maar er is niemand thuis blik die zie: ik zit hier bij Dirk ookklevie![]()
écht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |