SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So we just called him Fred too
Idd je facebook status moet je wel geupdate houden als het uit gaatquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:59 schreef phluphy het volgende:
Morguh!Heerlijk geslapen!
![]()
[..]
![]()
Wat een dom schaap zeg.
Grote kans dat het een door 4chan gehackte Facebook page is.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:54 schreef Cothen het volgende:
morge.
Tis hier gedaan met de rust, mijn vriendin belde zojuist om te vertellen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat je ging zeggen dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben er weer![]()
.
morge.
Tis hier gedaan met de rust, mijn vriendin belde zojuist om te vertellen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En nu 5 dagen wachten op het papiertje pasje..
![]()
morge.
Tis hier gedaan met de rust, mijn vriendin belde zojuist om te vertellen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das mooi, mag zij voortaan de bob zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Das de sjieke versiequote:
Waar zit je al in Wolfensteijn?quote:
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
thnx, gelukkig wel, kan ik nog 5 dagen genieten van de alleenheerschappij over de auto.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:43 schreef Sjowhan het volgende:
Gefeliciteerd. En nu 5 dagen wachten op het papiertje pasje..
Bobinaquote:
So we just called him Fred too![]()
Tof TB filmpje: linkje
edit: als de preview komt is het grappige wegje kan ze zelf niet linken met de url tag. Klik op het onderste 'linkje' aub
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Goeiesmorgens deze morgen!I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Was gisteren bij de Ikea en ben benieuwd wanneer de handscanner van AH zijn intrede doet bij Ikea...
Word er zo schijtziek van dat je allerlei standaardmeuk uit de schappen moet trekken om vervolgens uren in de rij staan om vervolgens alles in de luxe wagen te proppen.
Zou veel efficienter zijn om tijdens het winkelen gewoon te scannen wat ik wil hebben om vervolgens naar een standaard te lopen waar ik dat appraat uit kan laten lezen en direct een afsprak kan maken om het thuis te laten bezorgen.
Scheelt echt bergen aan tijd en voor Ikea bergen aan kassa-miepen.
Bovendien zijn er geen verkeersregelaars meer nodig bij de laad-zone. Het spaart nog levens ook
Overigens mogen ze ook wel eens met een webshop komen...So we just called him Fred too![]()
Zo, das lekkerquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:53 schreef Cothen het volgende:
[ link | afbeelding ]
En dat voor een 20 mbit abbo...
klein detail: ik zit op mijn werk (wifi) en dit is gemeten via een VPN-tunnel
Lekkere snelheidquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:53 schreef Cothen het volgende:
[ link | afbeelding ]
En dat voor een 20 mbit abbo...
klein detail: ik zit op mijn werk (wifi) en dit is gemeten via een VPN-tunnel![]()
Iemand die trouwens weet hoelang het ongeveer duurt voordat een kernel-update en daarna reboot gedaan is? Ik wacht nu op mijn VPS, die is gereboot door Strato, maar is nog niet terug![]()
![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
morguhOxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: