Sja, zo kan ik ook staand schijten. Zolang het maar een beetje dun is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:51 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nou, een kleine correctie: ik kán het wel! Je wil alleen niet weten wat voor zooitje het dan wordt!
Airco = duur (zowel in aanschaf als gebruik)quote:
*plastuit*quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:15 schreef Geqxon het volgende:
Jaja, de power van staand plassen he. Kunnen vrouwen niet.
Ik ook!quote:
Jij houdt van kloteweerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik ook het gaat klote weer worden
Heb een hekel aan heet weer dus is klote weer een lekkere verkoelingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij houdt van kloteweer
Maar ik ga vanavond op kosten van de zaak zuipen en vreten op een rondvaartboot die door de Amsterdamse grachten vaart
Ja het koelt wel lekker afquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb een hekel aan heet weer dus is klote weer een lekkere verkoeling.
Hier nog niet zie zelfs nog een zooi blauwe luchtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja het koelt wel lekker af![]()
Hier is net al flink wat regen gevallen!
Ja hier is de lucht nu ook weer blauwquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hier nog niet zie zelfs nog een zooi blauwe lucht
Hier is het nog steeds blauw, verbrande net ook buitenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja hier is de lucht nu ook weer blauw
Ja hier ook nog steeds, vanochtend was helaas ff een kort powerbuitje...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hier is het nog steeds blauw, verbrande net ook buiten
Het waait iig al welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja hier ook nog steeds, vanochtend was helaas ff een kort powerbuitje...
Owww shit......quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:42 schreef mschol het volgende:
hierzo in den haag heeft het vanochtend 2x geregend (kort maar krachtig) en nu half zonnig/half bewolkt..
*gniffel*quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Owww shit......
Heb nog 3 zolderraampjes open staan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |