Jij houdt van kloteweerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik ook het gaat klote weer worden
Heb een hekel aan heet weer dus is klote weer een lekkere verkoelingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij houdt van kloteweer
Maar ik ga vanavond op kosten van de zaak zuipen en vreten op een rondvaartboot die door de Amsterdamse grachten vaart
Ja het koelt wel lekker afquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb een hekel aan heet weer dus is klote weer een lekkere verkoeling.
Hier nog niet zie zelfs nog een zooi blauwe luchtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja het koelt wel lekker af![]()
Hier is net al flink wat regen gevallen!
Ja hier is de lucht nu ook weer blauwquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hier nog niet zie zelfs nog een zooi blauwe lucht
Hier is het nog steeds blauw, verbrande net ook buitenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja hier is de lucht nu ook weer blauw
Ja hier ook nog steeds, vanochtend was helaas ff een kort powerbuitje...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hier is het nog steeds blauw, verbrande net ook buiten
Het waait iig al welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja hier ook nog steeds, vanochtend was helaas ff een kort powerbuitje...
Owww shit......quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:42 schreef mschol het volgende:
hierzo in den haag heeft het vanochtend 2x geregend (kort maar krachtig) en nu half zonnig/half bewolkt..
*gniffel*quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Owww shit......
Heb nog 3 zolderraampjes open staan....
Jaquote:
.... *speechless*quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:30 schreef mschol het volgende:
en ik me maar afvragen waarom een FP artikel met plaatje vaak traag is...
http://i.fokzine.net/uplo(...)e_dierenactivist.jpg
idioten die plaatjes van 5,7MB met JS gaan resizen![]()
![]()
Doe maar nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
kan nu wel de moraalridder uithangen maar zal het niet doen
Dat valt iid nog behoorlijk mee :/quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe maar niet
Ik reed niet eens veel te hard, 99 waar je 80 mocht...
Ja. Het was ook nog eens een provinciale weg, overzichtelijk, geen fietspaden erlangs, geen bomen erlangs, 2x2 rijstroken met een berm ertussen, kaarsrecht, goed asfalt, geen bebouwing in de buurt. Kortom: het was volledig verantwoord om daar 100 te rijden, ik snap ook niet dat ze er geen 100 km/h-weg van maken, ik heb gevaarlijkere wegen gezien waar je wel 100 mag. Maar ja, dan kunnen ze weer minder munten vangen als ze staan te controleren he.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat valt iid nog behoorlijk mee :/
Lastig... Hmmm, daar moet ik nog even over nadenken!quote:
quote:
Ja ik moest nog flink doorlopen om de laatste trein te halen. Kwam ik dood op het station aan, net op tijd, had ie een vertraging van een kwartierquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:07 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Bart, ging er 's nachts nog wel een trein dan?![]()
Ik dat precies andersom op mijn server: Windows 2003 als host OS en Windows XP als guest voor multimedia toepassingen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:04 schreef mschol het volgende:
ik ga eens gek doen:
Windows 7 Home premium @ andere pc en daar vervolgens met vmware W2k3 (of w2k8) virtueel draaien... (wil w2k3 (of w2k8) functionaliteit maar ook media center functionaliteit)
en gezien windows 7 zelf virtueel met 512mb ram als een zonnetje loopt heb ik goede hoop dat het wel werkt
ik wil gebruik kunnen maken van hardware acceleratie met afspelen van video's... en dat kan vmware niet biedenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:42 schreef Cothen het volgende:
Mogge
[..]
Ik dat precies andersom op mijn server: Windows 2003 als host OS en Windows XP als guest voor multimedia toepassingen.
Je zou trouwens ook nog kijken of je de "Windows XP mode" ook om kan bouwen naar een "Windows server mode"
Dat check je toch even op je smartphone, lutser.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik moest nog flink doorlopen om de laatste trein te halen. Kwam ik dood op het station aan, net op tijd, had ie een vertraging van een kwartier
Maandg, iedereen-is-nog-op-vakantie-dag.quote:
Sommige mensen bewegen liever echt ipv een beetje hun epeen te vingerenquote:Op maandag 24 augustus 2009 01:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat check je toch even op je smartphone, lutser.
[ afbeelding ]
zwaar kut idd...quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:58 schreef Geqxon het volgende:
Jezus.
Waarom loopt Nederlandse TV zo enorm niet op schema? Windows Media Center laat ik standaard een kwartier uitloop meerekenen, maar dan nog mis ik vaak het einde van een film / serie / tv-programma.
Live-shows gooi ik meestal maar op een half uur. Die zijn helemaal een ramp.quote:
heel sopradisch keek ik nog wel eens jetix (quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Live-shows gooi ik meestal maar op een half uur. Die zijn helemaal een ramp.
Ik moet voor de grap eens een kwartier te laat op een afspraak komen, is meestal niet gewenst. Op TV gebeurd het dagelijks.
Ach, tien seconde werk...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:15 schreef mschol het volgende:
belachelijke actie weer die password reset...
Loop niet zo te mijmeren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:15 schreef mschol het volgende:
belachelijke actie weer die password reset...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |