quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met een stroom van 1000 volt Ampere?
Ik was hier: http://www.gondelvaartkoedijk.nl/quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:24 schreef phluphy het volgende:
Ik jullie ook niet.
Waar waren jullie dan?![]()
Yupquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik was hier: http://www.gondelvaartkoedijk.nl/
En ik neem aan dat Wyri thuiskwam in Koedijk toen de gondelvaart afgelopen was en iedereen tegen zijn richting in naar huis liep
Beetje schudden en wrijven wil inderdaad nog wel eens helpenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:58 schreef Cothen het volgende:
En ik kom er zojuist achter dat mijn 17" nu na de verhuizing opeens geen hot pixel meer heeft...
Da's naatje.. Da's je enige beeldbuis?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:58 schreef Cothen het volgende:
En ik kom er zojuist achter dat mijn 17" nu na de verhuizing opeens geen hot pixel meer heeft...
Tis juist een vooruitgang, geen rood stipje meer midden in het schermquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:19 schreef Sjowhan het volgende:
Da's naatje.. Da's je enige beeldbuis?
Ohhh.. Ik dacht juist dat je tft (dat had ik al wel begrepenquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:23 schreef Cothen het volgende:
[..]
Tis juist een vooruitgang, geen rood stipje meer midden in het scherm![]()
(tis een tft overigens, crt's doe ik niet (meer) aan)
Wat wordt het? Granny Smith of toch maar Jonagold?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:48 schreef phluphy het volgende:
Een Hele Goede Middag !![]()
Ik denk dat ik over een half uurtje naar de Apple store ga.
misschien wel granaatappelsquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat wordt het? Granny Smith of toch maar Jonagold?
Oh! Welke heb je? Die te dure of die veel te dure?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:07 schreef phluphy het volgende:
stelletje zeurpieten!![]()
Mijn eerste berichtje vanaf mijn nieuwe iMac.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh! Welke heb je? Die te dure of die veel te dure?
Oh ik ben ook heel blij! Door je aanschaf draag je weer een steentje bij aan de economie, geld moet rollen in deze tijdenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:14 schreef phluphy het volgende:
Doorzager... kun je niet gewoon blij zijn voor iemand anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |