Jep.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:04 schreef znarch het volgende:
Draai het om.
Kan iemand uit een moslimland vervolgt worden als hij in amsterdam een joint komt roken ?
Gewoon heel hard roepen dat ze een afvallige en overspelige is...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:08 schreef Xenomaniac het volgende:
Als je het een beetje handig aanpakt in het juiste land kan je haar zelfs laten stenigen!
Succes!
Yeah, that will teach her!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:08 schreef Xenomaniac het volgende:
Als je het een beetje handig aanpakt in het juiste land kan je haar zelfs laten stenigen!
Succes!
Tsja, sommige moslims. Gebeurt hier ook. Vandaag nog zelfs.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:14 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Yeah, that will teach her!
Ik vind de vraag eigenlijk iets te bizar. De gedachte alleen al?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:14 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Yeah, that will teach her!
Ik vind de vraag eigenlijk iets te bizar. De gedachte alleen al?
Doe = niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:03 schreef voetballeh het volgende:
hey,
ik vroeg me af he, stel je zit in een huwelijk waar je vrouw iritant zit te doen.
Onder Nederlandse wet kan je hier bitterweinig tegen doen.
Enige wat mag is "hey doe is niet."
Als je verder gaat dan is het psychische mishandeling en zodra je d'r aanraakt is het mishandeling/aanranding of verkrachting.
Stel je neemt je vrouw mee op vakantie naar een moslim land. Betekent dit dan dat jij en zij onder moslim law valt?
Zo ja, als je haar in dat land dan bv. slaat en gewoon pakt ookal heeft ze geen zin, kan je hier dan voor vervolgt worden als je terugkomt in Nederland?
Alvast bedankt voor de serieuze reacties.
Whaha schaaat verrassinggg we gaan op vakansiiiquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:09 schreef luciferist het volgende:
ff een vakantie boeken
Want verkrachten van minderjarige meisjes is veel erger dan een vrouw van 40, boehoehoe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:08 schreef GlowMouse het volgende:
Sommige delicten zijn zo erg dat Nederland vindt dat het jou kan berechten wanneer je dat in het buitenland doet. Verkrachten van minderjarigen valt daar bijvoorbeeld onder, maar 'gewone' verkrachting niet.
Alleen maar verstandig van die jongen dat hij beslagen ten ijs komt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:49 schreef B.E.D het volgende:
Overigens is TS 16 en heeft hij gans geen vrouw
1) Ontzettende debiel die je bent, met je rare screennamequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:03 schreef voetballeh het volgende:
hey,
ik vroeg me af he, stel je zit in een huwelijk waar je vrouw iritant zit te doen.
Onder Nederlandse wet kan je hier bitterweinig tegen doen.
Enige wat mag is "hey doe is niet."
Als je verder gaat dan is het psychische mishandeling en zodra je d'r aanraakt is het mishandeling/aanranding of verkrachting.
Stel je neemt je vrouw mee op vakantie naar een moslim land. Betekent dit dan dat jij en zij onder moslim law valt?
Zo ja, als je haar in dat land dan bv. slaat en gewoon pakt ookal heeft ze geen zin, kan je hier dan voor vervolgt worden als je terugkomt in Nederland?
Alvast bedankt voor de serieuze reacties.
En als jij irritant zit te doen, zoals nu, kan men dan in het moslimmitische land jouw hand er af hakken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:03 schreef voetballeh het volgende:
Volgens mij gelden daar gewoon de plaatselijke wetten. Vergelijk met de Duitse jongen die in Turkije vorige jaar zijn Duitse vakantievriendinnetje batste en haar moeder deed aangifte en hij zat vast..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:06 schreef Thrasyllus het volgende:
2) Ook daar is het verboden om dat te doen.
Ik vind dit nogal een rare gedachtengang hoor... een "pedagogische tik?".. Je hebt het over je vrouw/vriendin hoor, niet over je kind (en zelfs je kind hoor je ook niet te slaan om 't op te voeden). Je vrouw/vriendin gaat jou toch ook niet slaan onder het kader van je opvoedingquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:19 schreef voetballeh het volgende:
[..]
kvind het geen rare vraag om te kijken hoe je je juridisch in kan dekken als je je vrouw effe een lesje wil leren
ik vind bv. dat een pedagogische tik bij je vrouw/vriendin wel moet kunnen.
Maar de Nederlandse softie wet verbied het me weer. vandaar dat ik me afvroeg of deze uitwijkmogelijkheid juridisch waterdicht is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |