Ohhhhh. Ik ook..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:32 schreef Haunter het volgende:
Toevallig nog een leuke abo-aanbieding in de laatste Oor? Ik moet altijd nog lid worden namelijk.
Humbug misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:40 schreef Jacobuspower het volgende:
Setlist Way Out West festival:
*
Mooi! "Do Me A Favour" geruild voor "Only Ones Who Know" en "Dangerous Animals", deze set is nóg beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Nou, al bij de opener ben ik gestopt met het verklaren van tekstenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:30 schreef TC03 het volgende:
Ik zat zojuist even het AM-forum te bekijken naar een topic over verklaringen van betekenissen van de lyrics. Daar zijn echt mensen die denken dat "If you've a lesson to teach me, I'm listening ready to learn" over Josh Homme gaat.![]()
Zonde man. Do Me A Favour vind ik nog steeds één van de beste nummers van FWN. Only Ones Who Know daarentegen het slechtste AM-nummer (samen met Dancing Shoesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:30 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Mooi! "Do Me A Favour" geruild voor "Only Ones Who Know" en "Dangerous Animals", deze set is nóg beter!
lol wutquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:51 schreef CatsInTheWell het volgende:
[..]
Zonde man. Do Me A Favour vind ik nog steeds één van de beste nummers van FWN. Only Ones Who Know daarentegen het slechtste AM-nummer (samen met Dancing Shoes).
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:40 schreef Jacobuspower het volgende:
Setlist Way Out West festival:
*
Mijn 4 favoriete nummers van deze setlist staan als de 4 laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er mis met This House Is A Circus?! Geweldig nummer imo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef Aisumasen het volgende:
Het zou inderdaad beter zijn als ze dat matige "Red Right Hand"-nummer, of "Circus" zouden droppen, in plaats van "Do Me A Favour".
quote:The Arctic Monkeys' favorite karaoke songs make Kasabian guitarist Serge Pizzorno vomit.
The "Crying Lightning" rockers often sing along to Craig David tracks in karaoke bars, and during one impromptu performance Pizzorno had to rush to the toilet to be physically sick because it sounded so terrible.
Arctic Monkeys frontman Alex Turner said: "It either goes one way or the other doesn't it, the Craig David songs. I think me and Matt Helders did a duet of Craig's "Seven Days" and it actually made Serge from Kasabian sick. He actually threw up. He left to be sick."
http://www.abs-cbnnews.co(...)s-make-kasabian-sickquote:Meanwhile, Matt has revealed he is a massive fan of Britney Spears.
He explained: "I went to see Britney Spears at The O2. It was great. I'd never been to anything like that before, it blew my mind. I went with music producer James Ford, we were in the front row and she was eyeing him up. There was this one bit where this big picture frame gets erected in front of us. We were thinking, 'Ooh, I wonder if she's going to come out of there!' She comes and stood on this picture frame and well winked at Ford! I were miffed.'
quote:“De grote afsluiter, Arctic Monkeys, wilde in eerste instantie helemaal niks op internet. Ik heb een smeekbrief moeten sturen. Uiteindelijk mogen er twee weken lang twee nummer online op 3VOOR12.
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42366825
Jammerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:53 schreef Aisumasen het volgende:
Thuisblijvers kunnen helaas niet al te veel Lowlands-materiaal verwachten:
[..]
Kut! Kan het wel begrijpen maar toch...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:53 schreef Aisumasen het volgende:
Thuisblijvers kunnen helaas niet al te veel Lowlands-materiaal verwachten:
[..]
Je kan dat natuurlijk niet zeggen zonder dat je jouw (de enige juiste?) verklaring voor de tekst neerplemptquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:30 schreef TC03 het volgende:
Ik zat zojuist even het AM-forum te bekijken naar een topic over verklaringen van betekenissen van de lyrics. Daar zijn echt mensen die denken dat "If you've a lesson to teach me, I'm listening ready to learn" over Josh Homme gaat.![]()
Ik heb nog geen verklaring, maar die verklaring slaat gewoon totaal nergens op.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:31 schreef Griebus het volgende:
[..]
Je kan dat natuurlijk niet zeggen zonder dat je jouw (de enige juiste?) verklaring voor de tekst neerplempt
Wil niet zeggen dat er wel aanwijzingen zijn in het nummer dat het er juist wél over gaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen verklaring, maar die verklaring slaat gewoon totaal nergens op.
Ja, hinderlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:04 schreef Haunter het volgende:
Bah. Wat een vervelende kraak in de 1e seconde van My Propeller in de rip van CaHeSo. Voor de rest, goede rip!
Management... Waarschijnlijk willen ze pas hun 'thumbs-up' geven als ze de beelden hebben bekeken. Heel logisch. En dat ze 2 nummers mogen streamen, hoeft niet te betekenen dat ze ook maar 2 nummers mogen uitzenden op TV. Maar da's waarschijnlijk wel het geval, de uitzendingen van de NPO kennende...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:24 schreef tim. het volgende:
Ik kan het niet begrijpen. Het nieuwe album is uit, ze hadden goede herinneringen aan Lowlands 2006 (of is dat gelul?), waarom dan zo'n verbod? Ik wil opnames zoals Glastonbury 2007. Misschien spelen ze gemakkelijker met de gedachte dat er niet wordt gefilmd voor tv.
Thanks! Ga het zeker even checkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:28 schreef Toad het volgende:
Voor de verzamelaars (ik vermoed Aisu) een redelijk uitgebreide recensie in Vrij Nederland deze week van Humbug.
Had eerlijk gezegd niets anders verwachtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:54 schreef Toad het volgende:
Wel een waarschuwing dan.VN is niet zo positief over Humbug, tot mijn verbazing.
Over wie hebben ze het nou eigenlijk??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:04 schreef Aisumasen het volgende:
En nog een extra "The View From...", die niet op de site staat:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |